8 תשובות
תשאלי מה הלשון פנייה, זה יהיה נחמד מצידך
אבל לא לכולם
פשוט תפני אליה ותגידי לה שאהבת את הסטייל. אם היא מתקנת תתנצלי, אין לך אפשרות לדעת לפני.
אם את חושבת על זה תשאלי
אולי זה יהיה מביך אבל בסוף זאת מחמאה והרבה אנשים ישמחו לקבל מחמאות
היי מה קורה
ותדברי רגיל היא כנראה תתקן אותך או משהו
תשתמשי בראשון שעולה לך לראש
אם טעית,לא נורא קורה
בני אדם טועים
אני מניח שאתו אדם יתקן ולא יכעס
שמעי את יכולה פשוט לפנות אליה לפי מה שאת חושבת ואם זה יהיה לה חשוב היא תתקן... את לא אמורה לדעת לבד מה הלשונות פנייה של אנשים
תשאלי מה הלשון פנייה.
אם תעשי למישהו מיסג'נדר (גם אם זה בטעות) זה יכול לעשות להם דיספוריה (גם אם הם לא מראים שזה פגע בהם). תמיד עדיף לשאול.
שואל השאלה:
מה זה מיסג'נדר? ^
אנונימית