5 תשובות
כן,עשו לי את זה כי זה חלק מהתהליך זה גשר...
אנונימי
נותנים זריקת הרדמה לפני,
זה טיפה כואב ואחרי זה לא מרגישים כלום.
(מוכרח לציין שזה מאריך את התהליך של הגשר)
אם יש לך עוד שאלות על זה תפני
אליי בפרטי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל לא גודלת*
שואל השאלה:
אבל לא גודלת*
שואל השאלה:
זה כואב??