3 תשובות
שואל השאלה:
תודה (: והייתי בכנס אנימה בארץ ולא היו מחופשים זה היה מעפן כשהיתי בחול זה היה אדיר (: ועם את רוצה מוכרים פאות ממש זולות באייבי וגם בחנויות של תחפושות (:
תודה (: והייתי בכנס אנימה בארץ ולא היו מחופשים זה היה מעפן כשהיתי בחול זה היה אדיר (: ועם את רוצה מוכרים פאות ממש זולות באייבי וגם בחנויות של תחפושות (:
אנונימי
היי, גם אני חשבתי על זה.. רק שאין לי מושג איפה להשיג פיאה..
ואם את באמת אוהבת אנימה, למה לא? אל תשימי על אנשים שסתם מקנאים בתחפושת האדירה שלך.
ואם את באמת אוהבת אנימה, למה לא? אל תשימי על אנשים שסתם מקנאים בתחפושת האדירה שלך.
רעיון*
ואין מה לגנוב.. בכנסי אנימה כולם מתחפשים.
וזה רעיון יפה.
ואין מה לגנוב.. בכנסי אנימה כולם מתחפשים.
וזה רעיון יפה.
באותו הנושא: