5 תשובות
בלאקמג'יק דסיגן
שואל השאלה:
זה חנות למצלמות לא?
זה חנות למצלמות לא?
אה, כן?
משום מה היה זכור לי שהיא חינמית
משום מה היה זכור לי שהיא חינמית
blackmagic design
וקאמטאסיה בתשלום^
עריכה:
יאפ, בקטנה
וקאמטאסיה בתשלום^
עריכה:
יאפ, בקטנה
camtasia