4 תשובות
לא להתחרט ^-^
קאבר למשהו אחר יותר יפה אם יצליחו בכלל
למה לעזאזל עשית קעקוע של נייק? תעשה קאבר למשהו יותר יפה ופחות ערסי.
לגבי העגיל בגבה פשוט תוריד
שואל השאלה:
שכחתי להוסיף שגם יש לי קעקוע של רוסקי בגב ושל וייפ בחזה ליד הלב