4 תשובות
לא להתחרט ^-^
קאבר למשהו אחר יותר יפה אם יצליחו בכלל
למה לעזאזל עשית קעקוע של נייק? תעשה קאבר למשהו יותר יפה ופחות ערסי.
לגבי העגיל בגבה פשוט תוריד
לגבי העגיל בגבה פשוט תוריד
שואל השאלה:
שכחתי להוסיף שגם יש לי קעקוע של רוסקי בגב ושל וייפ בחזה ליד הלב
שכחתי להוסיף שגם יש לי קעקוע של רוסקי בגב ושל וייפ בחזה ליד הלב