7 תשובות
הגיוני, אבל חשוב לסמוך אחד על השניה במערכת יחסים.
תדברי איתו על זה.
הגיוני תדברי איתו על זה
הגיוני מאוד ואני גם מבינה אותך
גם לחבר שלי היו ידידות והכל שהיו קרובים והיה ממש מפריע לי ולא נעים כל הקטע הזה
ודיברתי איתו על זה המון והיום זה אחרת לגמרי והוא הבין והתחשב וצימצם את הדברים שהפריעו
אז רק לדבר איתו זה הפיתרון
בהצלחה
ברור שזה הגיוני אבל אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו
הגיוני בטח
את יכולה לספר לו שזה מפריע לך, זה הגיוני מבין אותך.
שואל השאלה:
אוהב בקטע ידידותי
אנונימית