5 תשובות
שואל השאלה:
26/12/21
בישראל מבינים כמה דברים: זאת עומדת להיות המלחמה הקשה ביותר בכל ההיסטוריה של ישראל, ישראל הפעם חייבת להיות זאת התקיפה ראשונה, שכן זהו מצב חירום, ועוד דבר שישראל מבינים הוא שלאיראן יש המון כוח בלבנון בסוריה ובעזה וישראל צפויה בנוסף למלחמה קשה בין חילות האוויר אלא גם להתמודד עם קרבות באדמה, אז ישראל מחליטה על גיוס מילואים רחב זאת גם בשביל להיות מוכנים לכל מצב וגם ובעיקר לנסות להפחיד את החיזבאללה החמאס, עם צבא סוריה ישראל הצליחה להגיע להסכמה בעוד שבלבנון ובעזה שורר שקט רב, שקט מאוד מפחיד, השקט שלפני הסערה.
בישראל מחליטים בהוראת ראש הממשלה והרמטכל לחמש את פצצות הגרעין, בישראל מבינים שהם במצב בעייתי מצד אחד הם לא רוצים להרוג מיליוני אזרחים חפים מפשע ומצד שני הם לא רוצים להיעלם מהמפה, ראש הממשלה יצר קשר עם ראש ממשלת צרפת,ראש ממשלת בריטניה ונשיא ארה"ב כאשר ראשי ממשל בריטניה וצרפת הודיעו לבנט שאם הם מחליטים להפציץ את האיראנים הם תוקפים ביחד איתו בעוד נשיא ארה"ב, ביידן הודיע לבנט שאם הוא זה שיפציץ ראשון, הוא לא יקבל עזרה מצבא ארה"ב.

5 בערב
יש לי המשך לקופה הראשון שכתבת


ומגיע המשיח באמצע ועוצר את הפצצת אטום של אירן וישראל רוצה לשגר גם והמשיח שולט במשגרים ולא נותן להם לישראל לשגר חזרה והמשיח עוצר את זה מהםחד שהוא מביא
ואז אמריקה נמאס לה מהכאוס שאירן מביאה לעולם שולחת שתי פצצות אטום מתוך 100 שיש לה והמשיח מבין שכר אין מה לעשות אז הוא הולך לצד כולם צוחקים עליו ואמרים שהוא לא המשיח
בזמן הזה מתפרץ מלחמה בין כל העולם חוץ מישראל ישראל מתטפלת במשיח היא בצד במלחמה ו -ה' מביא כח למשיח ומכאן והלאה זה רק הסתבכות שממשיכה וממשיכה
אנונימי
שואל השאלה:
כן, אבל איפה הדרמה
אחי מה למה זה מזכיר לי את השואה קראתי רק חלק כתבת יפה והתאריך ששמת מאולתר כן? שאני לא יתחיל להלחץ
שואל השאלה:
^חחח כן מאולתר לגמרי