6 תשובות
לייק-אהבת את התמונה
שקלת את האופציה שהם פשוט לא אהבו אותה?
אנונימי
כי כולם סנובים
תאמת יכול להיות שאם הם לא מכירים אותך מספיק אולי הם חושבים שזה מוזר לעשות לך לייק אבל אני עוה גם לכאלו שאני לא בהכרח מאוד מכירה
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר מה אנשים קשה להם לפרגן אני לא מבין
זה חא קשור ללפרגן גם אני הייתי ככה פעם זה פשוט מרגיש להם מוזר אם הם לא מדברים כמעט איתך או בכלל לא פשוט לעשות לייק הם חושבים שאתה תחשוב שזה מוזר זה לא בקטע של אי פירגון
אנונימית
אולי אתה פשוט לא מופיע להרבה אנשים ישר במסך הבית שלהם