4 תשובות
מסכנה אבל עזוב אותה, למה אתה שבור מה קרה?
אנונימית
זה לגיטימי אבל אולי רק לא זה קצת פוגע, יכולת לנסח את זה יפה יותר.
הכל טוב אחי אתה לא צריך להתנצל על כלום
שואל השאלה:
אני שבור בגלל מישהי אחרת שיצאתי איתה
אני שבור בגלל מישהי אחרת שיצאתי איתה
אנונימי
באותו הנושא: