11 תשובות
הגיוני מאוד
ברור שהגיוני ושני קילו זה לא הרבה
ותתאמני ותורידי את זה
אנונימי
לגיטימי ביותר, פשוט מעכשיו לאכול יותר בריא וספורט
הגיוני
כן זה הגיוני
אבל לא נורא , קצת ספורט והכל יחזור להיות בסדר
שואל השאלה:
ועד הקיץ ישלי מספיק זמן לרדת במשקל ולהתחטב ?
אנונימי
ברור, כמעט כולם עולים. לא נורא :) כשתחזור לאכול כהרגלך ולא מלא סופגניות כנראה שזה כבר יחזור מעצמו, זה מה שקורה לי בדרך כלל כל שנה. בכל מקרה 2 קילו זה לא נורא. אתה יכול להתחיל להיות בגירעון קלורי לתקופה הקרובה כדי לרדת את ה2 קילו האלה אבל באמת, זה בקטנה אל תתייחס לנשקל
הקיץ עוד מעל חצי שנה
יש לך הרבה זמן
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה אז אתחיל מהיום ספורט וגרעון קלורי
אנונימי
מאוד הגיוני תתאמני ותאכלי מסודר