27 תשובות
פשוט כאבי ראש מלשבת בחדר כל היום היה לי יום בהתחלה אבל אקמול צינון וזה הולך
שואל השאלה:
אני מפחד שיש לי קורונה וכיאלו
אני לא מבדיל אם זה צינון או לא
ולא באלי ללכת לבדיקת קורונה
היה לכם חום?
אנונימי
לי היה, היית ליד מאומת?
לא היה לי חום
ולא הייתי ליד מאומת כאילו הייתי ואני לא ידעתי את זה גיליתי במקרה
חשבתי זה אלרגיה עונתית
כי בהתחלה זה היה רק צינון כזה כמו שיש לי תמיד
עדיף שתלך
או שתעשה בדיקה ביתית
חום, חולשה כללית וכאבים בגוף (המגע של החולצה אשכרה כאב לי על הגוף)
חלק מקרובי המשפחה שלי שנדבקו איבדו גם חוש טעם.
שואל השאלה:
לא אין לי תסמינים כאלו
אבל יש לי כזה
כאבי גרון שיעול נזלת וקצת קשיי נשימה
אנונימי
ממליצה לעשות בדיקה בכל זאת
בהמשך אני ואימי איבדנו חוש הריח אבל הוא חזר אבל פחות טוב
אמא שלי היה לה חום כנראה ביום הראשון והתעלפה ברכבת
ואני לעומת זאת לא
שואל השאלה:
ולא הייתי ליד מאומת
אנונימי
אני הרגשתי טוב לא איבדתי את הטעם לא כאב לי הראש כלום
אתה מחוסן? אני אישית הייתי חולה אבל מחוסנת ולמזלי לא היה לי שום תסמין, לא ששמתי לב אליו לפחות
זה די קשה אבל זה עובר, מהחיסונים יכול להתפתח דלקת שריר הלב
אי אפשר לדעת אם זה קורונה, חייב בדיקה
יש בדיקות ביתיות שמוכרים בסופרים וכאלה
שואל השאלה:
לא מחוסן לא ככ סומך על החיסונים
אנונימי
אני לא מחוסנת
ואמא שלי הייתה מחוסנת פעמיים ונדבקה
אבל סומך על כך שהקורונה קיימת?
אני גם נגד חיסונים ויש קורונה אחי חלה בזה ..
ועדיין זה ציפס לעומת החיסון הנוראי הזה
מזכירה לכם חברים וחברות, רק בגלל שמישהי מחוסן לא אומר שזה בלתי אפשרי שהוא ידבק, אם לא ידעתם את זה, לא עברתם את שיעור מדעים בכיתה ט 3>
תתחסנו, זה אמור להקל עליכם במקרה ואם כן תחלו או שזה באמת יעצור את זה לפני שזה יתפתח יותר מדיי
אין לי כוח לריב אם חיסונים זה אמיתי או לא אז אל תענו על זה

ובנוגע לשאלה, הייתי מאומת בסגר הראשון, זה לא היה כזה נוראי, במקרה וכן או שלא תחלה, עדיף לך עכשיו לשתות נוזלים ולנוח
אנונימית
אתה אומר שהחיסון נוראי יותר מה קורונה עצמה?
כאילו אולי זה ישתנה מבן אדם לבן אדם אבל עדיין אחי
כן החיסון נוראי וזאת שלמעלה לא יודע מה המציא לעצמה חיה בסרט כמו שאר המתחסנים , מביע דעה שלא שאלו אותה ואז אומרת אל תענו לי
מקורונה אנשים כמעט ולא מתים אחד לעשר אלף מהחיסון אנשים מקבלים שיתוק בפנים , דלקת בקרון הלב זה הדברים הכי מסוכנים שיש ואנשים מדברים על זה באהלן אהלן ,
מקווה שיהיה בריאות לכולם
אם ח יס ון לא מונע הדבקה הוא לא מ ח ס ן
זה אשכרה השורש של המילה חיסון
רק בורא עולם הוא הרופא האמיתי..
לא לפחד כלל
לא היה לי ריח אמ חום הרבה חום נזלת
זה ממש הרגיש כמו צינון רק מה שהיה מעצבן שהיה לי קןצר נשימה אבל בסהכ עברתי את זה בין צורה קלה לבנונית
ביום יומיים אחרי שגיליתי את זה היה לי טיפה כאבי ראש
אבל חוץ מזה לא הרגשתי משהו שונה
חולשה כאב ראש איבוד טעם