3 תשובות
צריך להגיע לך רישיון זמני בטלפון לא לבית ימצחיקה
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה זה שלח לי את ההודעה הזאת
אז למה זה שלח לי את ההודעה הזאת
עדיף לך לא לשלם באינטרנט .
תלכי לעמדות של משרד הרישוי בסופר פארם ואז מוציאים לך את הרישיון המקום. כי אם את משםמת באינטרנט אז את צריכה לחכות שזה יגיע לדואר עד שתוכלי לנהוג
תלכי לעמדות של משרד הרישוי בסופר פארם ואז מוציאים לך את הרישיון המקום. כי אם את משםמת באינטרנט אז את צריכה לחכות שזה יגיע לדואר עד שתוכלי לנהוג
באותו הנושא: