3 תשובות
צריך להגיע לך רישיון זמני בטלפון לא לבית ימצחיקה
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה זה שלח לי את ההודעה הזאת
עדיף לך לא לשלם באינטרנט .
תלכי לעמדות של משרד הרישוי בסופר פארם ואז מוציאים לך את הרישיון המקום. כי אם את משםמת באינטרנט אז את צריכה לחכות שזה יגיע לדואר עד שתוכלי לנהוג