17 תשובות
לא נשמע הגיוני.
עולה לבית חולים אולי
עולה לבית חולים אולי
שואל השאלה:
עשרות אלפי, לא מיליוני.
עשרות אלפי, לא מיליוני.
אנונימי
תוריד אפס אחד ^
חוץ מזה אין להם ביטוחי בריאות כמו מכבי וכללית אז הכל עולה שם הרבה יותר בבתי חולים, זה משהו ידוע
חוץ מזה אין להם ביטוחי בריאות כמו מכבי וכללית אז הכל עולה שם הרבה יותר בבתי חולים, זה משהו ידוע
מערכת הביטוח של ארהב טיפשה, השמאל שם גורם למדינה לקרוס. ארה"ב לא תהיה מדינה חזקה בעוד 10 שנים.
שמאל שם רוצה שיהיה להם ביטוחי בריאות כמו כאן, חוץ מזה, הימין שולט שם, אז איך בדיוק השמאל הורס?
הרוב בארהב שמאלני והנשיא הוא שמאלני חחח, איך הימין שולט?
וכל מערכת הבריאות שם יקרה כי לממשלה יש מונפול על כל המערכת, הימין רוצה להוציא את הממשלה משם כדי שהמחירים ירדו, ארהב מבזבזת 3.5 טריליארד דולר על לייקר את מערכת הבריאות.
וכל מערכת הבריאות שם יקרה כי לממשלה יש מונפול על כל המערכת, הימין רוצה להוציא את הממשלה משם כדי שהמחירים ירדו, ארהב מבזבזת 3.5 טריליארד דולר על לייקר את מערכת הבריאות.
הנשיא הוא לא שמאלני, הוא פשוט פחות ימני מטראמפ
וטראמפ הוא מרכז, מה שאומר שביידן הוא שמאלני.
חוץ מהחומה שהוא רצה לבנות וזה שהוא אוהב את ארה"ב איזה דברים ימניים טראמפ עשה?
חוץ מהחומה שהוא רצה לבנות וזה שהוא אוהב את ארה"ב איזה דברים ימניים טראמפ עשה?
טראמפ הוא לא מרכז
right-wing parties include conservatives, christian democrats, classical liberals, and nationalists, as well as fascists on the far right
in february 2017, trump stated that he was a "total nationalist" in a "true sense".[15] in october 2018, trump again described himself as a nationalist.[16][17]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/political_positions_of_donald_trump
in february 2017, trump stated that he was a "total nationalist" in a "true sense".[15] in october 2018, trump again described himself as a nationalist.[16][17]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/political_positions_of_donald_trump
כמו שאמרתי, הוא אוהב את ארה"ב שזה דבר ימני להגיד. אבל חוץ מזה ומזה שהוא לא רוצה מהגרים לא חוקיים. איזה דברים ימניים הוא עשה?
לא ראית מה רשמתי הרגע?
הוא בייסיקלי הצהיר שהוא חלק מהימין
הוא אמר שהוא nationalist שזה אומר שהוא בעד ארהב ויעשה כל מה שהוא יכול לטובת ארהב. שזה דבר ימני להגיד.
אבל איזה דברים הוא אשקרה עשה שהם ימנים? נאצים קראו לעצמם שמאלנים אבל אף אחד לא קורא לפשיזם שמאל
אבל איזה דברים הוא אשקרה עשה שהם ימנים? נאצים קראו לעצמם שמאלנים אבל אף אחד לא קורא לפשיזם שמאל
היה מקרה לאישה שהיד שלה יצא מהמקום בדלת של רכבת חצי מתה אבל היא לא רצתה להתפנות לבית חולים עם אין לך ביטוח בריאות בארצות הברית הלך עליך
אנונימי
להיות לטובות ארה"ב זה לא להיות ימני, אם אני אגיד שאני בעד ישראל ואעשה את כל מה שאוכל לעשות בשביל שלום כאן זה אומר שאני ימנית? מה אם אני אהיה מוכנה למכור שטחים בשביל שישראל תתקיים?
למכור חלק מהמדינה כשכבר יש לנו בעיה כי המדינה קטנה זה לא להיות לטובת ישראל.
אנונימי
באותו הנושא: