8 תשובות
שואל השאלה:
עזרה?
עזרה?
אנונימית
זה משימת התאבדות שאתה עייף ולא ישן טוב, אתה לא יכול לתפקד בקרוב ל100% ואתה עושה דבריםמלאט יותר ומפשל הרבה יותר מידי... השינה חשובה יותר ממה שאת חושבת שצריך ואם בא לך להצליח ללמוד טוב ולהשיג ציונים טובים, כדאי לך להתחיל לישון קצת יותר בליחה חח
שואל השאלה:
תודה רבה❤
פשוט בכללי יש לי קשיים עם לישון
ומחר (שזה כבר היום) יש לי גם מבחן עם חומר פתוח שאני חייבת להספיק להעתיק למחברת וגם עבודה להגשה ושניהם ממש משפיעים
אז אני לא יודעת מה לעשות כי גם ככה שינה כבר לא תעזור לי
אוף :/ עדיין כדאי ללכת לישון למרות זאת?
תודה רבה❤
פשוט בכללי יש לי קשיים עם לישון
ומחר (שזה כבר היום) יש לי גם מבחן עם חומר פתוח שאני חייבת להספיק להעתיק למחברת וגם עבודה להגשה ושניהם ממש משפיעים
אז אני לא יודעת מה לעשות כי גם ככה שינה כבר לא תעזור לי
אוף :/ עדיין כדאי ללכת לישון למרות זאת?
אנונימית
תראי נשאר 4 5 שעות עד 9 בבוקר בתנאי שעכשעו ממש השניה את עולה למיטה ולא נסחבת פה בסטיפס, וכן זה מפתה אז אני מבין אבל את חייבת את זה(( זה ההמלצה האישית שלי אליך בכלצמקרה חח
שואל השאלה:
חחח כן מראה לי שאני בכל מקרה אשאר כבר ללמוד
כי אני גם קמה ב-6:15 לבית הספר אז גם ככה אין מספיק זמן לשינה..
חחח כן מראה לי שאני בכל מקרה אשאר כבר ללמוד
כי אני גם קמה ב-6:15 לבית הספר אז גם ככה אין מספיק זמן לשינה..
אנונימית
אוי נו באמת את הולכת להיטחן חזק מחר אני , כבן 24 הייתי סובל חח אני צריך לקום מחר ב10 בבוקר וישנתי משעה 21 עד 02 וקמתי לא יודע למה אז מצבי בסגר יחסית אבל את ? את עושה טעות(( תכיני המון קפה/ שטקו את תצטרכי
שואל השאלה:
בסוף הלכתי לישון לאיזה שעה וקצת
אני כבר רגילה לזה אז אולי זה בסדר
שיהיה לך בהצלחה
בסוף הלכתי לישון לאיזה שעה וקצת
אני כבר רגילה לזה אז אולי זה בסדר
שיהיה לך בהצלחה
אנונימית
עדיף היה לך לישון כי אם תלמד למבחן עד הלילה אז אתה תקום עייף למבחן לא?
באותו הנושא: