8 תשובות
לא השיר האהוב עליי אבל בסטלה הוא מטורף, יכול להיות שלכן היא אוהבת אותו
שואל השאלה:
איך?בקושי שומעים משהו
אין כלים בכלל, זה הכל מחשב. חוץ מקריאות בשדה תעופה אפילו אין ליריקה.
נכון, וכשאתה מסטול זה מאכיל אותך טריפ...
גם welcome to the machine ממש מומלץ תחת השפעה
שואל השאלה:
לול היא בת 14, אני לא בטוחה כמה סטלות היא חוותה.
אגב אם היא הייתה אומרת wttm הייתי מבינה לפחות יש בזה קצת מוזיקה יחסית ל on the run
אולי יש דברים עליה שאת עוד לא יודעת

או שפשוט היא נלחצה וזרקה את השיר הראשון שעלה לה בראש
אממ לא .. אני לא שומע הרבה פינק פלויד
שואל השאלה:
^^ lady sloth, שמעת את השיר?
זה שיר ממש טוב

אבל יש יותר חח

כל השירים שלהם טובים