9 תשובות
אני רק עם בנות,
נגיד מהשבט -לא הייתי יוצאת
הייתי יוצאת, ולא חושבת שזה היה מביך
לא, אני נמשך לבנות ולא לבנים.
לא לא הייתי
הקראש שלי איתי בכיתה והולך טוב
נפרדנו בסוף שנה שעברה ועכשיו אנחנו בקטע וזה לא היה מביך
never say never no
אנונימית
לא חושב
מה הבעיה