2 תשובות
מכיוון ששם מלחמת הלבנון הייתה הראשונה
כי שם היו מחסני תחמושת של בית הספר לשוטרים שנבנה שם בתקופת המנדט הבריטי.
בהמשך עם עזיבת הבריטים הירדנים הקימו על גבעת התחמושת מוצב ששקף על ציר שחיבר בין הר הצופים לירושלים שהייתה בשליטת ישראל (הר הצופים היה מובלעת של ישראל בתוך שטח ירדן).