5 תשובות
זה פשוט שיש את הנוסחה הריבועית ויש לך את התרגיל שזה איקס בריבוע פלוס מינוס מספר כלשהו כפול איקס ופלוס מינוס מספר. עכשיו לפי הנוסחה יש לך a,b,c . הa, זה המקדם של האיקס בריבוע, כלומר המספר שבא לפני הx בריבוע.
b זה המקדם של x.
c זה המספר בסוף התרגיל. מציבים בנוסחה וזהו
b זה המקדם של x.
c זה המספר בסוף התרגיל. מציבים בנוסחה וזהו
להציב את a b c ולפתור את המשוואה
אוקיי אז ככה יש מקדמים לx בריבוע ל x ויש מספר חופשי
ולפי אותו הסדר הם מצויינים כ a b c
ואז את לוקחת את הנוסחת שורשים ומציבה שם
לרוב יצאו 2 פתרונות
ולפי אותו הסדר הם מצויינים כ a b c
ואז את לוקחת את הנוסחת שורשים ומציבה שם
לרוב יצאו 2 פתרונות
https://linksharing.samsungcloud.com/65zykdz9k3c1 תיכנס זה תמונה
a- מקדם של x^2
b- מקדם של x
c- איבר חופשי
אני בן 13.5 וחצי אבל יודע את זה כי אני בבר אילן אז זה אמור להיות נכון כי זה מהספר כל צה שאני אומר לך
b- מקדם של x
c- איבר חופשי
אני בן 13.5 וחצי אבל יודע את זה כי אני בבר אילן אז זה אמור להיות נכון כי זה מהספר כל צה שאני אומר לך
באותו הנושא: