4 תשובות
שואל השאלה:
זהו אז בבית ספר שלי לא עושים קורס אם אני רוצה לעשות זה חיצוני
אנונימית
אמור להיות בזום אבל הם היו מלא מאותו מקום אז עשו את מוקד הפעילות בבית ספר שלנו
אני לא עשיתי אבל כל החברים שלי עשו בבית ספר שלנו
בד"כ עושים בקידום/יואל גבע/ניב רווח
את רוצה עתודה? אם כן שימי לב שזה המועד היחידי שאת כנראה תוכלי לגשת אליו, ובד"כ אנשים לא מקבלים את הציון שהם ציפו לו בפעם הראשונה (שוב, בד"כ).

אם לא, ממש אין טעם. תהני מהזמן הפנוי שלך ותשקיעי חזק לבגרויות, שזה משהו הרבה יותר פרקטי שלא תרצי לשפר בעתיד. הסטטיסטיקות ממש מראות שהציונים נמוכים מאוד לתלמידי תיכון, אז למה לעשות פסיכומטרי שאולי תצטרכי לחזור עליו אחרי צבא?

בהצלחה