5 תשובות
לקחת מאמא מאחות
שואל השאלה:
^^^^ לא היגייני בשיט
^^^^ לא היגייני בשיט
אנונימי
אם המשפחה שלך מכבסת תחתונים בהרתחה, אז זה לא מגעיל, זה מגעיל פסיכולוגית ואולי גם יש להם חדש תשאל לא מזיק. מה שאני הייתי עושה, יוצאת לחנות קרובה שפתוחה כמו סופר פארם וקונה משם ובמקרה הכי גרוע מכבסת ידנית ואם יש מייבש מכניסה לשם או מתחת למזגן ומתקלחת מאוחר יותר או שלמרות שהמחשבה להיות בלי תחתונים מגעילה אותי, הייתי מחפשת מכנסיים קצרים שלא אכפת לי אם יהרסו אחרי זה בהרתחה ולובשת אותם ומעל מכנסיים ארוכים וכשהתחתונים יתייבשו ללבוש אותם ואת המכנסיים הקצרים לכבס ב60 מעלות.
אנונימית
אז בלי תחתונים אח
שמים את המלוכלכים.
לא תמות.
לא תמות.
באותו הנושא: