14 תשובות
שלי בידיוק כמו שלך(של השואלת)..אין משהו וואו
קמפינג עם משפחה וחברים בבגד ים תכלת
אנונימית
כמוך
הייתי במסיבת פיג'מות כזה עם בני דודים שכולם בנים בני 7 אצל סבא וסבתא
פשוט הלכתי לשירותים וראיתי שיש לי דם על התחתונים ולסבתא שלי כבר אין מחזור וגם התביישתי ולא רציתי לאמר לה שתקנה לי אז פשוט השתמשתי בנייר טואלט
פשוט הלכתי לשירותים וראיתי שיש לי דם על התחתונים ולסבתא שלי כבר אין מחזור וגם התביישתי ולא רציתי לאמר לה שתקנה לי אז פשוט השתמשתי בנייר טואלט
קיצור חזרתי הביתה להיות אצלי חברות הם היו במטבח שתו תה ואכלו עוגה פתאום אני קוראת להם שיש לי כתם אדום והן לא אמינו לזה אבל אחר כך הראתי את הכתם הם התחילו לצחוק חברה שלי עזרה לי לשים את הפד והלכתי להתקלח ופתאום אומרת שעשו מים חמים ואז אנחנו הולכות החוצה והיא אומרת אסור לשבת בשמש קיצורי נראה לי עשתה את זה בכוונה ח ח ח
אנונימית
עוד לא קיבלתי
אנונימית
היינו כל המשפחה בסלון.
נכנסתי לעשות פיפי.
ראיתי כתם חום על התחתון וישר קראתי לאמא.
היא באה ואמרה "מזל טוב, עכשיו את אישה."
ומאז דיממתי כל חודש למשך שבוע.
הייתי רק ילדה בת 10 וחצי תמימה.
נכנסתי לעשות פיפי.
ראיתי כתם חום על התחתון וישר קראתי לאמא.
היא באה ואמרה "מזל טוב, עכשיו את אישה."
ומאז דיממתי כל חודש למשך שבוע.
הייתי רק ילדה בת 10 וחצי תמימה.
אנונימית
בחדר כושר קיבלתי והייתי כזה טוב נמשיך באימון :):
אנונימית
שואל השאלה:
^ חח חח חח מתה "הייתי ילדה רק בת 10 וחצי תמימה"
^ חח חח חח מתה "הייתי ילדה רק בת 10 וחצי תמימה"
בגיל 14 מסיבת פיגמות עם בנות שלא היו חברות שלי והייתי ממש חסרת ביטחון חשוב לציין שזה היה גם בעיר אחרת מאיפה שאני גרה בכלל
אמלה זה ממש מצחיק כי היום קיבלתי!!! לא היה מטורף, כמה שבועות ההפרשות שלי היו חומות אבל היום זה זה וגיליתי בשירותים בבוקר :)
שואל השאלה:
@דאם ביצ
מזל טוב! גם אני קיבלתי ליפני 5 ימים
@דאם ביצ
מזל טוב! גם אני קיבלתי ליפני 5 ימים
כמוך פשוט הלכתי לשירותי וכל התחתונים שלי היו דם
האמת שקיבלתי בחופש הגדול, לא מזמן.
אמא שלי ממש פחדה שאני לא אקבל כי כבר כמעט הגעתי לגיל 14 וכל הנשים במשפחה שלי קיבלו בגיל 12-13.
למשך איזה כמה ימים היו רק הפרשות חומות והתחלתי להלחץ ממש ואז ערב אחד לפני שהלכתי לישון באתי לאמא שלי ולחשתי "אני במחזור...."
אמא שלי ממש פחדה שאני לא אקבל כי כבר כמעט הגעתי לגיל 14 וכל הנשים במשפחה שלי קיבלו בגיל 12-13.
למשך איזה כמה ימים היו רק הפרשות חומות והתחלתי להלחץ ממש ואז ערב אחד לפני שהלכתי לישון באתי לאמא שלי ולחשתי "אני במחזור...."
באותו הנושא: