6 תשובות
כן, זה יהיה פשוט פסטה ברוטב שמנת
חחח ברור אפשר
שואל השאלה:
^^אבל באלי שיהיה את הטעם של הפטריות ולא רק שמנת אבל פשוט לא לאכול אותן
^^אבל באלי שיהיה את הטעם של הפטריות ולא רק שמנת אבל פשוט לא לאכול אותן
את יכולה לשים אבקת פטריות אם את אוהבת את הטעם אבל לא טעמתי את זה בחיים זה נשמע דוחה בכל מקרה שמנת פטריות בלי פטריות נקרא פסטה שמנת
או שתשימי פטריות ופשוט תוציאי אותן שאת אוכלת בצלחת וככה יהיה לך הטעם
את יכולה גם לטחון את הרוטב
באותו הנושא: