7 תשובות
למה שישמרו
אנונימית
כי זה פשוט באנשי קשר? יש אנשים שלא מייחסים לזה חשיבות כמו שלי יש מספרים של אנשים של דיברתי איתם שנים רבות.
שאלה טובה. אני פשוט אף פעם לא טורח למחוק
כי הם היו בקשר איתה
כנראה שוכחים מזה יש לי כל כך הרבה מספרי טלפון מהצבא ומהבית ספר אני 99% לא אדבר עם האנשים האלה בחיים. אבל למי יש כוח לעבור עכשיו ולמחוק
מאותה סיבה שהיו לי מורים באנשי קשר עד שהחלפתי טלפון, אין לי כוח או סיבה למחוק מספרים
שאם יהיה איזה לילה של חרמנות.. יו נואו
באותו הנושא: