6 תשובות
משתתפת איתך
אחד הדברים המעצבנים אבל פשוט עוקפים אותם
אחד הדברים המעצבנים אבל פשוט עוקפים אותם
תומך בזה
תנסה חברים לעט
תנסה חברים לעט
אמאלה זו השנאה של חיי!!!!!!
אני מבינה אותך ואני מתעבת מקומות צפופים.
שונאת סיטואציות כאלה!!!!!!!!!
אני מבינה אותך ואני מתעבת מקומות צפופים.
שונאת סיטואציות כאלה!!!!!!!!!
ממש, כל פעם שאני ברכבת זה ממש מציק לי
אני שונאת אנשים שהולכים לאט.
אני באמת סובלת אם אני חייבת ללכת לאט --
אני באמת סובלת אם אני חייבת ללכת לאט --
אנונימית
אני שונאת אנשים שהולכים.
אנונימית
באותו הנושא: