5 תשובות
כנלל בת כמה את? כנראה מגיל ההתבגרות
אני באותו הגיל שלך זה ככה לכולם גם לי
שואל השאלה:
אני בת 12
אני 12 וחצי יעני כיתה ז' נראלי זה לגיטמי לגמרי בגיל שלך הכל טוב, ולא נראלי שי ממש מה לעשות לגבי זה תאכלי אולי בריא כדי שלא תגרמי לזה לגדול ולהראות יותר נורא
אני הולכת לקוסמטיקאית לטיפול פנים כל חודש
את יכולה למצוא את הפתרונות שלך אם זה לא רציני