10 תשובות
אני תמיד מביאה 15
15 שח בערך
חחח משלוח ב25 ועוד טיפ?? אל תביאי בכלל
אחותי אם זה כולל משלוח, את לא חייבת להביא טיפ
^^ למה שהיא לא תביא?
למה כן??25 שח למשלוח זו גניבה.
^ לא יודעת אני תמיד מביאה טיפ גם אם המשלוח עולה יקר
תקשיבי זה מוגזם לגמרי אבל כל אחד עם השיקולים שלו
אם המשלוח נגיד 10-12 אז ברור אבל 25?
אבל המשלוח זה לזה שנותן את האוכל
אז מה אכפת לי