5 תשובות
היא שואלת אותך מה את אוכלת כל יום ואז היא רושמת לך תפריט של מה את צריכה לאכול וזהו
שואל השאלה:
היא עובדת איתי גם על פחד מאוכל?
אנונימית
שואל השאלה:
וכל כמה זמן נפגשים?
אנונימית
תפריט, שקילות, מעקב אחרי הקאות ובולמוסים, תלוי בדיאטנית אבל לפעמים היא יכולה גם לדבר איתך לגבי אכילה.. בדכ משלבים גם cbt
פעם אחת בכל שבוע( ככה היה אצלי לפחות)
בעקרון שקילה גובה וזה לדבר על התפריט בפעם הראשונה תשאל מה את אוכלת וכו תסביר לך על המצב משהו כזה תבנה איתך תפריט התחלתי ומפה זה צלוי בך כאילו מה הטיפול שלך איזה הפרעה לכל אחד זה שונה נגיד תפריט עלייה אז שקילה כל שבוע ואם לא עלית מוספים וזה בדברים אחרים אן חי מושג כי אני לא עברתי את זה אצלי זה בגלל אנורקסיה אז זה מה שעשו
באותו הנושא: