7 תשובות
יש לך טיפים לירידה?
אנונימית
תותחיתת
אני צריך טיפים אגב
וואוו נדירה עבודה טובה!! אם כבר תשתפי אותנו!!
אנונימי
כל הכבוד לך. העיקר משקל תקין ולהקשיב לגוף שלך. מקווה שעשית את זה בדרך נכונה! :)
אמאלה זה מדהיםם אני גאה בך ברמות
ואת הראשונה להביא לנו טיפים אז תתחיליי
איזו מלכהה
יש לך טיפים??
הטיפ שלי נראה לי זה פשוט לשתות מלא מים כל יום ולהקפיד על זה
לשלב ירקות לתפריט היומי
להתאמן בבוקר על בטן ריקה או על יוגורט
לקחת שנצ"ים אבל עדיין להקפיד על התאמנות
להתחיל לאהוב את עצמנו ולצאת להליכות כזה פעמיים בשבוע
להכין ארוחות לכל היום בבוקר כדי שלא נמצא את עצמו בבינג' בדוכן פלאפל
ונראה לי זה הכל :)
ירדתי 15 קילו ככה, בהצלחה מלכה!
אנונימי