6 תשובות
כע רצח
תלוי מי הבנים, אם הם חברים שלי אז לא אכפת לי אם הם סתם בנים שאין לי קשר איתם מכל סיבה שהיא אז כן יהיה לי מוזר
כן זה תמיד מביך
שואל השאלה:
למה זה ככה?
אמא שלי אומרת שזה כי בנות לא אמורות להפריע לגברים לדבר (בקטע שוביניסטי)
למה זה ככה?
אמא שלי אומרת שזה כי בנות לא אמורות להפריע לגברים לדבר (בקטע שוביניסטי)
אנונימית
לא ממש תלןי מי
תלוי מי הבנים
באותו הנושא: