7 תשובות
לא כולם נשארו בחיים :/
ומספר החולים לא עלה בגלל החיסונים
ומספר החולים לא עלה בגלל החיסונים
כי יש זנים חדשים וכי אנשים כבר לא מפחדים וב2020 היו 2 סגרים
כי החיסונים זה מסחרה של כסף. לפני החיסונים**כל** הרופאים אמרו לקחת ויטמין די ושזה יגן מהקורונה. איך שהגיעו החיסונים לארץ, פתאום כל הרופאים שכחו את כוחו של הויטמין די...
אנונימי
שהתקשורת אוכלת את הראש בשטויות כדי שנתחסן
מלא אנשים מתו מהקורונה או חלו קשה בגלל זה
יש אנשים שלא נשארו בחיים.
magic
באותו הנושא: