10 תשובות
זה קצת פחות משבע שעות, עדיף 7-9 שעות אבל זה סבבה
שואל השאלה:
אני לא יכולה בשמונה יש לי בצפר
אני לא יכולה בשמונה יש לי בצפר
אנונימית
מתי את הולכת לישון?
אהה חחח אז כן 7:20
שואל השאלה:
^
עכשיו
^
עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
עריכה כי אין לי:
^^*
עריכה כי אין לי:
^^*
אנונימית
אני בדרך כלל הולכת לישון בתשע או עשר
אבל היום ישנתי כל היום אז אני לא מצליחה להירדם)
וקמה בשש
ועושה גם שנצ
אני אוהבת לישון
וגם חסר לי ברזל
אבל היום ישנתי כל היום אז אני לא מצליחה להירדם)
וקמה בשש
ועושה גם שנצ
אני אוהבת לישון
וגם חסר לי ברזל
זה אחלה, את יכולה אפילו שמונה
לכי לישון מוקדם
זה בסדר להתחלה
באותו הנושא: