14 תשובות
לדעתי עם כל הקושי זה אפשרי, תלויי מה אתה מוכן להקריב.
לגבי קורס לא שמעתי על דבר כזה ביחידה קרבית
לגבי קורס לא שמעתי על דבר כזה ביחידה קרבית
אגב נזכרתי שיש כל מיני קורסים לקרביים שמצ'פרים אותם, מכיר אישית אחד שעשה את זה.
אבל זה מאוד נדיר וחותמים קבע
אבל זה מאוד נדיר וחותמים קבע
גם קורס לא יקנה לך ניסיון
אחרי הקורס אתה גם עושה תפקיד של לפחות שנתיים מה נראה לך הצבא פראייר
בתפקיד שלי הוציאו אותנו לקורסים שלא קשורים ישירות לתפקיד בתור צ'יפור ולא התעסקנו בזה אחרי.
אם יש קורס שתצא ממנו לתפקיד במחשבים אז זה מאוד שווה.
אם יש קורס שתצא ממנו לתפקיד במחשבים אז זה מאוד שווה.
שואל השאלה:
זה שקיבל את הקורס? באיזה יחידה הוא שירת? איך הוא קיבל את זה? יש משהו שאפשר לעשות כדי לקבל את זה? איך קוראים לקורס הזה?
זה שקיבל את הקורס? באיזה יחידה הוא שירת? איך הוא קיבל את זה? יש משהו שאפשר לעשות כדי לקבל את זה? איך קוראים לקורס הזה?
אנונימי
אני יכול רק להגיד לך שלקורס קוראים ממס בוגרים
אחרי צבא
שואל השאלה:
לא זה לא אפשרי נקודה. במיוחד לא בשירות קרבי בקושי יש זמן פנוי. ואי אפשר לצבור ככה ניסיון.
התכוונתי אם הצבא יכול למשוך אותי לקראת סוף השירות לקורס מסויים או תואר
לא זה לא אפשרי נקודה. במיוחד לא בשירות קרבי בקושי יש זמן פנוי. ואי אפשר לצבור ככה ניסיון.
התכוונתי אם הצבא יכול למשוך אותי לקראת סוף השירות לקורס מסויים או תואר
אנונימי
ללמוד באופן עצמאי מהאינטרנט את התחום שאתה רוצה להתעסק בו ולעשות עבודות פרילנס.
זה לא פשוט במיוחד אם אתה בקרבי, אבל אם תרצה הכל אפשרי
זה לא פשוט במיוחד אם אתה בקרבי, אבל אם תרצה הכל אפשרי
שואל השאלה:
קשור לגאמא?
קשור לגאמא?
אנונימי
אני ממסניק וכן זה גאמא, אבל הקורס של הבוגרים לא קשור ישירות לגאמא. פשוט קורס שמבוסס על הקורס ממס המקורי לאנשים שכבר עברו כמה שנים בצבא ורוצים להיכנס לתפקיד מפתח
שואל השאלה:
זה משנה אם אני ממגב או מצהל? (סתם שואל)
זה משנה אם אני ממגב או מצהל? (סתם שואל)
אנונימי
אין לי מושג, כדאי לך לדבר עם דרגים גבוהים
באותו הנושא: