3 תשובות
זבל.
האמת שקשה להסביר. המדינה מדרדרת, מאוד מוזר מה שהולך פה אני מבין אותך, מצד אחד בנייה לא חוקית לבנות אצל הערבים אבל מחברים להם חשמל ומצד שני בנייה לא חוקית של יהודים!!! מפרקים, אז איפה החוק פה? שניהם לא חוקי, היוקר מחייה עולה בכמעט כל משאב ומוצר אפשרי מחשמל ועד במבה, בנט דפק את כולנו מכר לנו סיפורים לפני 5-7 שנים ובסוף גילנו שהוא לא ימני כי ימני אמיתי לא היה מפנה את הישובים שהם היו חלק מהמצע שלו לחזק התיישבות, ומצד שני מכר את הערכים שלו לרעם לקבל כיסא, בקיצור זה הרבה יותר מורכב סיפרתי לך מה שקורה ממש עכשיו וזהו, אם תרצי שאני ארחיב על עוד נושאים ביטחוניים וכאלה לפי מה שאני יודע בכיף.
ואגב בנט נכנס לכוח פוליטי רק כי הוא הציג את עצמו כימני מאוד, שרוצה לחזק את היישובים שהוא פירק לפני יום וחצי אם לא הישובים האלו הוא לא היה דורך אפילו בכנסת ובטח שלא במליאה, הוא אמר שהוא יהפוך את זה לחוקי ויקדם את האזורים האלו. בקיצור רמאי ונוכל, כולם שונאים את ביבי אבל אני רוצה לראות אדם אחד שיגיד שעכשיו יותר טוב ולא משנה מאיזו בחינה. "ממשלת שינוי-לטובת בנט ועבאס והפלסטינים"
ואגב בנט נכנס לכוח פוליטי רק כי הוא הציג את עצמו כימני מאוד, שרוצה לחזק את היישובים שהוא פירק לפני יום וחצי אם לא הישובים האלו הוא לא היה דורך אפילו בכנסת ובטח שלא במליאה, הוא אמר שהוא יהפוך את זה לחוקי ויקדם את האזורים האלו. בקיצור רמאי ונוכל, כולם שונאים את ביבי אבל אני רוצה לראות אדם אחד שיגיד שעכשיו יותר טוב ולא משנה מאיזו בחינה. "ממשלת שינוי-לטובת בנט ועבאס והפלסטינים"
אנונימי
מזעזע, בדיחה, גועל נפש
אנונימית