15 תשובות
אני מפחדת מכלבים עוד מלפני שכלב תקף אותי
אני גם לא ממש אוהבת .מעדיפה כלבים:
שואל השאלה:
מי ששונא חתולים בגלל מקרה קטן מבחינתי זו טעות, מכלילים את כולם
מי ששונא חתולים בגלל מקרה קטן מבחינתי זו טעות, מכלילים את כולם
אנונימי
זה שונה בין חתולים לאנשים. נכון שיש חתולים עם אופי שונה מאחר, אבל לרוב החתולים (חתולי רחוב בדרך כלל) יש אותו דפוס התנהגות. אנשים הם ממש שונים זה מזה, אי מצב בעולם שקיימים שני אנשים שהם בדיוק אותו דבר.
אז אני חושבת שזה הגיוני ולגיטימי.
אז אני חושבת שזה הגיוני ולגיטימי.
אנונימית
חתול שרט אותי פעם אחת וזה כאב ומאז אני שונאת חתולים
שואל השאלה:
איזה שטויות, אני ואבא שלי מאכילים בפארק 20+- חתולים קבועים בפארק מתחת לבית, רואים אותי ואת אבא הולכים בשעות קבועות 7 ימים בשבוע בוקר וערב לפינה שלהם הקבועה ומפזרים לכל חתול חופן אוכל יבש, הם רק מחכים לנו ומתהלכים בינינו ורצים אלינו מרחוק לא שורטים ולא כלום, יש חתולים פחדנים אבל לא מאשים אותם, אנחנו מתמוגגים מאושר שאף אדם לא יבין
איזה שטויות, אני ואבא שלי מאכילים בפארק 20+- חתולים קבועים בפארק מתחת לבית, רואים אותי ואת אבא הולכים בשעות קבועות 7 ימים בשבוע בוקר וערב לפינה שלהם הקבועה ומפזרים לכל חתול חופן אוכל יבש, הם רק מחכים לנו ומתהלכים בינינו ורצים אלינו מרחוק לא שורטים ולא כלום, יש חתולים פחדנים אבל לא מאשים אותם, אנחנו מתמוגגים מאושר שאף אדם לא יבין
אנונימי
היי, אני מתה על חתולים ואני מגדלת לא מעט. אני רק אומרת שעם כמה שחתולים חמודים יש אנשים שחוו טראומה כנראה מחתול והם מעדיפים לשמור מהם מרחק. אם בן אדם ירביץ לי, סביר להניח שאני אתרחק מאנשים ואשמור מהם על מרחק מסויים.
סך הכל מבינה~
סך הכל מבינה~
אנונימית
חתולים_זה_מדהים_
הכללה
אנשים פוחדים גם מדברים שלא קרו להם כמו ברקים או כרישים וזה בסדר הקטע של פחד זה להרחיק את עצמך מסכנות כדי לא להיפגע
מאותה סיבה שאנשים שונאים או מפחדים מיצורים חיים אחרים. אישית אחרי כמה זמן שנרתעתי מחרקים ועכבישים למדתי לאהוב אותם (עד כדי אובססיה). רק צריך להיות עם ראש פתוח ולנסות להבין את הטבע של אותו בעל חיים, השאר בא לבד :)
אנונימית
זה באמת דבילי כי יש מלא סוגים של חתולים אז אי אפשר להגיד אני שונא חתולים כי שרט אותי חתול פעם.. גם אותי שרט חתול פעם אבל לא שנאתי חתולים והכרתי המון חתולים שלא שורטים וגם אני מאכילה אותם כל יום וערב.. וגם גיליתי את הסיבה שאותו חתול שרט אותי וזה כי התעללו בו והוא חווה טראומה וחשב שאני באה להזיק לו.. לכן אי אפשר לשפוט חתול כי אין לדעת מה עבר עליהם והמון אנשים מתעללים בחתולים ובגללם החתולים אנטי בני אדם ואז זה גורם לאנשים אחרים להיות אנטי חתולים..
אני גם יכולה להגיד שאני שונאת את כל בני האדם כי עשו עליי חרם, הרביצו לי, קיללו אותי, כי יש אנשים שרוצחים בעלי חיים.. אני גם יכולה להגיד את זה בדיוק כמו שאנשים יכולים להגיד את זה על חתולים שזה חרא מאוד להגיד את זה.
אני גם יכולה להגיד שאני שונאת את כל בני האדם כי עשו עליי חרם, הרביצו לי, קיללו אותי, כי יש אנשים שרוצחים בעלי חיים.. אני גם יכולה להגיד את זה בדיוק כמו שאנשים יכולים להגיד את זה על חתולים שזה חרא מאוד להגיד את זה.
חתול רדף אחרי ומאז זו חיה מאוד מפחידה אז אני לא אוהבת
לא יודעת.. אבל אין סיבה לשנוא אותם בגלל מקרה אחד
לא חושבת שום דבר על הבן אדם אבל זה כל כך מעצבן כשזה קורה
באותו הנושא: