7 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מושג כמה חיילים עושים וכמה מקבלים...
אני מדבר על שירות לאומי כרגע לא שירות צבאי כי אני לא מכיר אף אחד שעושה שירות צבאי
אנונימי
לא העלו את המשכורת?
מעלים ל810 לא באמת ב50%
אני גם לא מבינה את זה ממש קשה להתקיים ככה
צריך לדעתי לעלות לפחות ל1000
גם חיילים לא מקבלים מה שמגיע להם אבל זה עניין אחר
מי שמקבל כרגע 779 יקבל חודש הבא 1050 שח.
ככה זה לשרת בשביל המדינה
משרתים
ומקבלים חרא
אמרו שגם יעלו לשירות לאומי ב50%, תבדוק באתר כל זכות, אולי כתוב על זה שם
כי זה המדינה-חרא.