5 תשובות
תשני טוב תבואי רגוע ותנסי להוציא את המיטב
אם יש לי דרך ככה לעזור לך עכשיו טיפה אז אשמח מאוד
אם יש לי דרך ככה לעזור לך עכשיו טיפה אז אשמח מאוד
לכי, תעשי את המיטב שלך ואם ילך גרוע כמו שאמרת כי את לא יודעת תחומר תבקשי ותתכונני למועד ג'
ולבחינה הבאה באמת תלמדי
גוד לאק ותלכי לישון עכשיו שתקומי ערניתת
לילה טוב
ולבחינה הבאה באמת תלמדי
גוד לאק ותלכי לישון עכשיו שתקומי ערניתת
לילה טוב
^^יואו אני מתלהבת ששנינו השתמשנו במילה "מיטב"
כן זה ייצא טוב
תלכי כי מתישהו תצטרכי לעשות את זה
ציון זה רק מספר מקסימום תקבלי 0
ציון זה רק מספר מקסימום תקבלי 0
אנונימית
באותו הנושא: