64 תשובות
חח את רצינית?
יאיר גיימינג אתה טיפשון
אנונימית
כן שתראה בבוקר
לא
ב זה ממש מאוחר ולא מתאים
א היא גם ככה לא תענה
כן היא לא תענה אבל מקסימום תגידי קמתי עכשיו
שואל השאלה:
^^^אנונימית על מה את מדברת ואיך הגעת ליאיר
יאיר גיימינגגגג
אנונימית
אני יודעת שזה אתההה
אנונימית
שואל השאלה:
^קריפי רצח
בואי לפרטי
אומייגד למה
אנונימית
שואל השאלה:
^כי אני רוצה לדעת מה את רוצה
לא
אני לא רוצה כלום, אני רק רוצה שתודה שאתה יאיר גיימינג
אנונימית
שואל השאלה:
^ אנונימית איך הסקת את זה?
כי אני יודעת.
אנונימית
שואל השאלה:
^ וואי איך אני שונאת אנשים כמוך מה כןאב להגיד??
אה תודה שאתה שונא אותי יאיר גיימינג.
כי אמרת לי את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
^אין לי מושג מה את רוצה ממני. אני לא יאיר.
אתה אמרת לי את זה. יאיר גיימינג.
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא יאיר , תביני כבר ! !
כןכן בטח... יאיר גיימינג. אני מאמינה לכל מילה.
אנונימית
שואל השאלה:
^אני יודעת מי זה יאיר ואת נראה לי מאוהבת בו. אובססיבית ביי כפרה אם את רוצה אני אקשר ביניכם אבל לא להציק לי כי אני לא יאיר
חמודית יש לי חבר. ואני הבסטי של יאיר. הבסטייייי. שמעת את זה?! בסטי.
אנונימית
שואל השאלה:
^אה אתם בסטים?
בטחחח אני ויאיר גיימינג הכי בסטים שיש אפילו יש לנו אפרוח (שהפך כבר לתרנגול ומת) ואני קראתי לו צארלי. הוא נתן לי לקרוא לאפרוח שלו בשם. לייייי
אנונימית
שואל השאלה:
^חחחחחח יפה לכם
אתם עדיין בקשר?
ברור. יאיר גיימניג ואני בקשר כל הזמן.
אנונימית
שואל השאלה:
^ יואו אז סתם שלחתי לו לוואצפ את השיחה פה חשבתי יש לו מעריצה או משהו חחח
אומייגד אני חושבת שאם הוא ראה שקראתי לו יאיר גיימינג הוא ידע מי אני
אנונימית
שואל השאלה:
^לא יודעת הוא סינן...
שואל השאלה:
כוסעמק איך אפשר לסנן אותי
יאיר גיימינג הזה...
כזה דתי מתנשא.
אנונימית
לא, אחרי 11 פחות יפה לשלוח...
לדעתי לא זה כמעט 4 בבוקר אולי 6 וחצי זה שעה סבבה אם יש לה ילדים היא גם ככה ערה
לדעתי לא, עדיף לחכות לבוקר וגם רוב הסיכויים שישנה
שואל השאלה:
^חחח מתה לא ידעתי שהוא דתי
אנונימית
מה. איך לא ידעת. הוא כל הזמן אומר את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה עשה לי אנונימית??? ולא הוא לא אמר שהוא דתי
מוזרוליק. איך הוא לא אמר לך.
אנונימית
שואל השאלה:
^לא יודעת נראלי הוא שונא אותי אני קצת חופרת חחח
שואל השאלה:
^כשאני חושבת על זה, אני גם לא ככ צנועה וחסודה. כנראה בגלל זה לדעתך?
אומייגד אני ממש חפרתי פעם ליאיר גיימינג ואז הוא ממש שנא אותי. וגם כל הזמן שלחתי לו את הסרטון הזה. כי אני מצחיקה רצח
אנונימית
שואל השאלה:
^חחחח אני מתה ממך את נשמעת אחלה
אוייש תודה. את מותק.
דרך אגב אם את רוצה לעצבן אותו תשלחי לו את הסרטון הזה עכשיו. אני הייתי עושה לו את זה כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
^ פיפיי
הוא ישנא אותי על זה?
קצת, אבל זה מצחיק גם כשהוא מתעצבן על זה, תשלחי לו
אנונימית
שואל השאלה:
^לשלוח לו בפרטי או בקבוצה עם עוד מישהו שיש לנו?
אנונימית
שואל השאלה:
דיי למה זה עושה לי אנונימית
אומייגד תשלחי לו בקבוצה. זה יותר טוב. ואני חייבת לראות איך הוא מגיב לזה
אנונימית
שואל השאלה:
^אני מתהה חח אבל אם הוא מסנן אני מאשימה אותך כי אני שונאת שמסננים אותי להרביץ להם
אומייגד אבל כשהם רואים ועונים תשלחי לי צילום מסך פליזזז
אנונימית
שואל השאלה:
חחח פיפי
שלחתי
שואל השאלה:
שומעתת איך הוא התעצבן אני נקרעת
אומייגד תשלחי צילום מסךךך
אמרתי לך שזה יעבוד. אין אני גאון.
אנונימית
שואל השאלה:
עזבי הוא התעלם בכלל
שואל השאלה:
יאללה גם כן הם גם לא משתפים אותי
מה. אבל. תשלחי צילום מסך.
אנונימית
שואל השאלה:
עזבי יצאתי מהקבוצה הם עצבנו אותי אין לי כח
אוף נו למה
אנונימית
שואל השאלה:
רק צלח התייחס
יאיר לא ענה
ואז הם התחילו לדבר על איזה משהו מעניין ושעה שאלתי אותם מה הלוז והם לא ענו אז יצאתי חה
אומייגד צלח איך התגעגעתי אליו.
אבל מה הם הגיבו על זה.
אנונימית
שואל השאלה:
צלח כתב
וואו יש לו מקלדת גיימינג

אבל לא משנה אני לא מדברת איתם עד שהם יענו לי
מה. איזה קקות. יאיר גיימינג הזה...
אנונימית