5 תשובות
נורמטיבי מאוד.
ברור שנורמלי! תקשיבי לגוף שלך :)
זה בסדר, אנחנו מאוד הורמונליות.
פעם בא לנו, פעם לא בא לנו..
אתמול לא אכלתי כמעט כלום
הכרחתי את עצמי
זה בסדר גמור
לפעמים המחזור משתלט עלינו קצת
גורם לנו לאכול יותר ולהפך
נקשיב לו
אין מה לדאוג❤