6 תשובות
כמו במצלמה אחורית
לא נדע לענות על זה כי אפ אחד לא ראה את עצמו:0
וואלה שאלה מעניינת
נראה לי כמו מצלמה קדמית אם את קרובה
ואם את וכו
נראה לי כמו מצלמה קדמית אם את קרובה
ואם את וכו
מצלמה אחורית
ברור שלא, את מתמקדת בדברים מסויימים שאחרים לא.
לרוב האנשים מסתכלים על השליליות בעצמם וכמה הם לא יפים וכמה הם מכוערים. בתת מודע של אנשים הוא להסתכל ולמצוא את היופי בבן אדם, אנשים רואים אותך פי שלוש יותר יפה ממה שאת חושבת (מחקרים)
לרוב האנשים מסתכלים על השליליות בעצמם וכמה הם לא יפים וכמה הם מכוערים. בתת מודע של אנשים הוא להסתכל ולמצוא את היופי בבן אדם, אנשים רואים אותך פי שלוש יותר יפה ממה שאת חושבת (מחקרים)
גם אני אכלתי על זה סרט, רואים אותך כמו במצלמה האחורית אבל אנשים אחרים יראו אותך אותו דבר אם תראי להם תמונה שצולמה בקדמית ובאחורית, רק את תראי את ההבדל ביניהן
באותו הנושא: