8 תשובות
תאמיני לי שלא שמים לב לזה כמו שאת חושבת, אף אחד לא יעיר לך על זה ואם כן תתעלמי
שיקפצו לך תעשי מה שטוב לך ומה שבא לך, זה כולה מסקרה, אל תדאגי, אני יכולה להבטיח לך שאף אחד לא יגיד לך משהו
סליחה מתוקה אבל לאף אחד לא באמת אכפת אם את עם מסקרה או לא
אנונימית
תעשי למי אכפת
אף אחד לא יגיד לך כלום
אם תשימי/לא תשימי זה בשביל עצמך לא בשביל אחרים, תעשי מה שנוח לך
למה את צריכה לפחד? שימי פס!! זכותך לבוא בצורה שנוחה לך ומתאימה לך! זכותך לא לשים מסקרה כי נוח לך בלי!! תעשי מה שטוב לך..זה לא אמור להפריע או להזיז לאף אחד אם את שמה מסקרה או לא ואם יש כאלו שזה מזיז אז שיקפצו..אל תנסי לרצות את הסביבה. תעשי מה שטוב לך (:
בטוחה שלא ישימו לב ! זה רק במחשבה שלך
לא נראה לי ישמו לב וגם אם כן למי אכפת
את יכולה לעשות גם רק מעגל ריסים אם זה יגרום לך להרגיש יותר טוב