98 תשובות
כי את מסכנת אנשים אחרים, כי את עוברת על החוק (אם זה במקום סגור)
כי אני חוששת לבריאות שלי, וזה אגואיסטי מצידך
כי את מסכנת אותם ולא כולם מעוניינים לחטוף קורונה
כי הם חושבים שהמסיכה עוזרת
כי לא רק שזה מסכן אותך זה מסכן אותם
כמעט כל בית הספר שלי נדבק בקורונה כי הרוב לא שמו מסיכה והמעטים שלא נדבקו כן שמו
כמעט כל בית הספר שלי נדבק בקורונה כי הרוב לא שמו מסיכה והמעטים שלא נדבקו כן שמו
שואל השאלה:
סבבה אבל אם אני מאמינה שהקורונה היא שפעת בלבד אז מה אתם רוצים
סבבה אבל אם אני מאמינה שהקורונה היא שפעת בלבד אז מה אתם רוצים
תאמיני במה שבא לך
כל עוד יש לידך אנשים אחרים, תתחשבי.
כל עוד יש לידך אנשים אחרים, תתחשבי.
שואל השאלה:
אבל אני סובלת מזה ואני יודעת שהמסיכה עצמה פוגעת בי אז למה שאני אסכם את עצמי
אבל אני סובלת מזה ואני יודעת שהמסיכה עצמה פוגעת בי אז למה שאני אסכם את עצמי
שואל השאלה:
אסכן*
אסכן*
איך פוגעת?
^
כשנושמים מוציאים מהגוף רעלים וכששמים מסיכה נושמים אותם חזרה לגוף..
כשנושמים מוציאים מהגוף רעלים וכששמים מסיכה נושמים אותם חזרה לגוף..
כן, זה לא עובד ככה.^
פד"ח מספיק קטן כדי לעבור בחורים שיש בבד של המסכה.
אם הוא לא היה אז את היית מתעלפת אחרי כמה דקות משאיפת גזים
פד"ח מספיק קטן כדי לעבור בחורים שיש בבד של המסכה.
אם הוא לא היה אז את היית מתעלפת אחרי כמה דקות משאיפת גזים
^גם הנגיף מספיק קטן לעבור שם
וזה מוכח מדעית שמסיכה מזיקה פשוט לא ממש מפרסמים את המחקרים האלה בציבור (דודה שלי אחות מוסמכת נותנת לי הרבה מידע)
וזה מוכח מדעית שמסיכה מזיקה פשוט לא ממש מפרסמים את המחקרים האלה בציבור (דודה שלי אחות מוסמכת נותנת לי הרבה מידע)
תני מקור למידע בבקשה
מוסמכת במה היא?
מוסמכת במה היא?
"מוכח מדעית"^^
כן, אז איפה ההוכחות?
"לא, פשוט לא מפרסמים אותם לציבור. אבל אני אומרת לך שזה מוכח, סמכי עליי."
מה אני אומר לך... השתכנעתי
כן, אז איפה ההוכחות?
"לא, פשוט לא מפרסמים אותם לציבור. אבל אני אומרת לך שזה מוכח, סמכי עליי."
מה אני אומר לך... השתכנעתי
שואל השאלה:
תבדקי ביוטיוב יש מדענים שבודקים את זה
תבדקי ביוטיוב יש מדענים שבודקים את זה
חחח איזה מדענים בדיוק
היא מוסמכת ברפואה
אין לי הוכחות להראות לכם כי לא שמרתי את מה שהיא הראתה לי ולא אכפת לי מה דעתכם אני לובשת מסיכה רק כשצריך כדי לכבד את מי שמפחד ובאמת חושב שהחתיכת בד הזאת מועילה או כדי לא לקבל דוח כי אינלי כסף לבזבז על השטויות האלה אבל תעשו מה שבראש שלכם אני לא נכנסת לדיון מיותר עם אנשים שלא באמת פתוחים לשמוע דעות של אחרים
אין לי הוכחות להראות לכם כי לא שמרתי את מה שהיא הראתה לי ולא אכפת לי מה דעתכם אני לובשת מסיכה רק כשצריך כדי לכבד את מי שמפחד ובאמת חושב שהחתיכת בד הזאת מועילה או כדי לא לקבל דוח כי אינלי כסף לבזבז על השטויות האלה אבל תעשו מה שבראש שלכם אני לא נכנסת לדיון מיותר עם אנשים שלא באמת פתוחים לשמוע דעות של אחרים
זה לא דיון על דעות, אני לרוב פתוחה לדעות של אחרים.
אבל אלה עובדות, ואת מתכחשת להן, וזאת בעיה שלך ושל דודה שלך. לא של כל מי שסביבך (שואלת השאלה). בבקשה שימו מסיכות
אבל אלה עובדות, ואת מתכחשת להן, וזאת בעיה שלך ושל דודה שלך. לא של כל מי שסביבך (שואלת השאלה). בבקשה שימו מסיכות
שואל השאלה:
אין לי כוח להוכיח לך עוד מעט כולם ידעו את כל האמת
אין לי כוח להוכיח לך עוד מעט כולם ידעו את כל האמת
זה באמת לא מעניין אותנו אם את מאמינה בהגנה שמסכה מספקת או לא.
העיקר שבשטח ציבורי במקום סגור את עוטה אותה.
יופי שהיא מוסמכת רפואה, לרגע לא מזלזלת באחיות, אבל תקני אותי אם אני טועה... ההסמכה שלה היא לא קורונה או נגיפים כאלה ואחרים, נכון?.
אז זה שהיא אחות לא מקנה לה מידע שלנו אין.
אם סבא שלי אופה, זה אומר שהוא מבין בבשרים רק כי הוא מתחום הקולינריה? לא.
העיקר שבשטח ציבורי במקום סגור את עוטה אותה.
יופי שהיא מוסמכת רפואה, לרגע לא מזלזלת באחיות, אבל תקני אותי אם אני טועה... ההסמכה שלה היא לא קורונה או נגיפים כאלה ואחרים, נכון?.
אז זה שהיא אחות לא מקנה לה מידע שלנו אין.
אם סבא שלי אופה, זה אומר שהוא מבין בבשרים רק כי הוא מתחום הקולינריה? לא.
מסיכות אבל לא מועילות
אני מכירה מלאא שממש הקפידו על מסיכות והם אלה שנדבקו ראשונים
זה ממש לא מה שמונע מהנגיף להתפשט כי הוא כ''כ קטן והוא עובר דרך החורים של המסיכה
זה פשוט עובדה פשוטה שאי אפשר להתכחש לה
וחוץ מזה אני איכשהו לא נדבקת מכלום (ותאמינו לי שניסיתי עכשיו בשבועיים וחצי שהייתי בבידודים) אז אני לא יכולה להדביק אף אחד אם אני לא נדבקת
אני מכירה מלאא שממש הקפידו על מסיכות והם אלה שנדבקו ראשונים
זה ממש לא מה שמונע מהנגיף להתפשט כי הוא כ''כ קטן והוא עובר דרך החורים של המסיכה
זה פשוט עובדה פשוטה שאי אפשר להתכחש לה
וחוץ מזה אני איכשהו לא נדבקת מכלום (ותאמינו לי שניסיתי עכשיו בשבועיים וחצי שהייתי בבידודים) אז אני לא יכולה להדביק אף אחד אם אני לא נדבקת
נחכה לראש הבונים החופשיים שיחצה את כדור הארץ (שהוא אגב שטוח ועומד על שלושה פילים) בשביל לגלות לנו את האמת,
אה?
אה?
^^^היא ממש חוקרת את כל עניין החיסונים והמסיכות והקורונה
אם אופה מחליט שהוא רוצה ללמוד בישול בשר תאמיני לי שהוא יצליח בזה יותר ממני
אם אופה מחליט שהוא רוצה ללמוד בישול בשר תאמיני לי שהוא יצליח בזה יותר ממני
^^^בחיים לא אמרו שמסכה זה פתרון פלא ואם את עם מסכה כל הזמן אז את חסינה לקורונה.
אבל מסכה מורידה משמעותית את הסיכוי לחלות אם היית בקרבת חולה קורונה
אבל מסכה מורידה משמעותית את הסיכוי לחלות אם היית בקרבת חולה קורונה
^^^בכלל חשבתי שזה שרקנים בהתחלה
שואל השאלה:
תזלזלי ב "קונספירציות" שקשה לך להבין שהו האמת,גם לי היה קשה להבין אבל דיי להיות ראש בקיר
תזלזלי ב "קונספירציות" שקשה לך להבין שהו האמת,גם לי היה קשה להבין אבל דיי להיות ראש בקיר
^^^
לא מסכימה איתך אבל אינלי כח ואינלי מצברוח לויכוח אז תהני לך עם המסיכה שלך❤
לא מסכימה איתך אבל אינלי כח ואינלי מצברוח לויכוח אז תהני לך עם המסיכה שלך❤
תודה, גם את עם המסכה שלך שאת מחוייבת לעטות:)❤
על הסנתר המכוער שלי
שואל השאלה:
לא תכננתי להמשיך להגיב לך כי זה פתטי אבל חייבת לציין שאני לא מחוייבת לעשות שום דבר נשמה
לא תכננתי להמשיך להגיב לך כי זה פתטי אבל חייבת לציין שאני לא מחוייבת לעשות שום דבר נשמה
ואלה? לכי עכשיו תגידי את זה לפקח ברחוב.
נראה אם הוא חושב כמוך, נשמה.
נראה אם הוא חושב כמוך, נשמה.
שואל השאלה:
איזה קטע שלא אכפת לי מה הוא חושב באיזה עולם מסריח אני חייה השם ישמור
איזה קטע שלא אכפת לי מה הוא חושב באיזה עולם מסריח אני חייה השם ישמור
יואו יא מנותקת, מי דיבר על מה את או הפקח חושבים.
את לא הבנת עדיין שיש חוק לעטות מסכה במקום ציבורי בשטח סגור? הכל טו, את לא מוכרחה לעטות, פשוט את תצאי עם נזק של 500 שח, לא חבל? :(
את לא הבנת עדיין שיש חוק לעטות מסכה במקום ציבורי בשטח סגור? הכל טו, את לא מוכרחה לעטות, פשוט את תצאי עם נזק של 500 שח, לא חבל? :(
שואל השאלה:
חבל לי באמת חבל לא נשמע לך קצת לא הגיוני שהורסים לך את הפרנסה בגלל החרא בד הזה
חבל לי באמת חבל לא נשמע לך קצת לא הגיוני שהורסים לך את הפרנסה בגלל החרא בד הזה
בריאות לפני כסף.
לילה טוב❤
לילה טוב❤
שואל השאלה:
שיהיה לך לילה מקסים אני באמת מתפללת שאת תביני למה אני אומרת את מה שאני אומרת יום אחד..שתדעי שאני באמת לא משועממת בחיים להפך ופשוט באמת חבל לי שאף אחד לא שם לב למה שקורה מסביב במדינה ובעולם
שיהיה לך לילה מקסים אני באמת מתפללת שאת תביני למה אני אומרת את מה שאני אומרת יום אחד..שתדעי שאני באמת לא משועממת בחיים להפך ופשוט באמת חבל לי שאף אחד לא שם לב למה שקורה מסביב במדינה ובעולם
כי המצב לא ואו עד שירגע עדיף שתשימי וזה יחסוך ההערות מיותרות
כי זה סתם להציק לאנשים בלי סיבה.
מעצבן.
מעצבן.
אנונימי
כי אנחנו בדיוק באמצע מגפה עולמית כזה ואת מסכנת אנשים
זה כמו שתשאלי "למה אנשים מתעצבנים שאני דורסת אותם כשאני נוהגת ברכב שלי?, מבחינתי הם לא באמת נפגעים אלא רק עושים את עצמם, שיקומו ינקו את האבק וימשיכו בחייהם"
את מסכנת אנשים אחרים ברמת סכנת חיים תביני.
את מסכנת אנשים אחרים ברמת סכנת חיים תביני.
אמן תקבלי קנס של 500 שקל על זה
שואל השאלה:
לאנונימית:אני לא אגואיסטית אני דואגת לעצמי
לאנונימית:אני לא אגואיסטית אני דואגת לעצמי
שואל השאלה:
אנונימית בואי נגיד לאנשים כמוך אין לי מה לדאוג
אנונימית בואי נגיד לאנשים כמוך אין לי מה לדאוג
למה שאדאג לך
מה אכפת לי
מה אכפת לי
אנונימית
כי אנשים לא רוצים להדבק בקורונה
כי הם חושבים שהמסיכה עוזרת
שואל השאלה:
אבל המסיכה לא עוזרת ראבק תבינו
אבל המסיכה לא עוזרת ראבק תבינו
מה הקשר ממשלה? זה חוק ואת אמורה לקיים אותו כמו שרוב הציבור עושה. אני לא רוצה שהדור השני והשלישי במשפחה שלי יחלה בקורונה ויתאשפז כתוצאה מכך. תפסיקי להגיד שטויות
^^הוכח שכן
כי את מסכנת אותם
זה חוק את תקבלי קנס זה שומר על הבריאות של כולם
אנונימית
שואל השאלה:
אני אפסיק להגיד שטויות מתי שאני אתחיל לדבר שטויות בינתיים לא שמתי לב לשטות אחת
אני אפסיק להגיד שטויות מתי שאני אתחיל לדבר שטויות בינתיים לא שמתי לב לשטות אחת
ברור כי יש לך 0 מודעות מה נראלך
אנונימית
המסיכה עוזרת לאחרים ממי שעוטה אותה, ההידבקות הרבה היא בגלל אנשים כמוך שלא מאמינים במניעת ההדבקה ע"י המסכה ולא עוטים אותה ומשתעלים ומעטשים ואנשים בריאים שליידם נושמים את הפליטה שלהם ונדבקים.
הויכוח הזה לא יוביל לשום מקום.. אתם סתם מבזבזים את זמנכם
איך המסיכה עוזרת לעזאל אם יהיה לידך מישהו חולה קורונה את תידבקי גם אם תיהיי עם מסיכה וגם אם לא יאללה
איש לא יודע.
אגב, זו הפעם האחרונה שאני מסתכל על השאלה הזו, אז אתם מבזבזים את זמנכם כשאתם נותנים לי מינוסים (חוץ מזה שאתם מעלים לעצמכם את תחושת השייכות התלותית-אובססיבית ואת הביטחון העצמי. במקרה כזה תרגישו חופשיים לתת לי מינוסים כאוות נפשכם (: ).
אגב, זו הפעם האחרונה שאני מסתכל על השאלה הזו, אז אתם מבזבזים את זמנכם כשאתם נותנים לי מינוסים (חוץ מזה שאתם מעלים לעצמכם את תחושת השייכות התלותית-אובססיבית ואת הביטחון העצמי. במקרה כזה תרגישו חופשיים לתת לי מינוסים כאוות נפשכם (: ).
השם שלך פה באתר בהחלט מתאר אותך, את בן אדם ממורמר ואגואיסטי. אני רוצה לראות איך תרגישי אם תדביקי את סבתא או סבא שלך והם יתאשפזו עם מכונת חמצן.
היא לא מסכנת אף אחד. אם בן אדם יעשה לך עצ הפרצוף פלוץ את תריחי את זה למרות שתהיי עם מסיכה אז בואי
סיכון להידבקות
אם היית לומדת על דיפוזיה, היית כנראה מבינה שוירוסים וחיידקים לא יכולים לעשות דיפוזיה.
מן הסתם שאם נשתמש באותה מסיכה כמה פעמים זה כבר יהיה הרבה חיידקים בגלל זה כדאי להחליף בתדירות גבוהה שהמסיכה תמיד תיהיה נקייה
אם את לא שמה מסיכה את מסכנת אנשים אחרים וצריך לכבד את זה
אם את לא שמה מסיכה את מסכנת אנשים אחרים וצריך לכבד את זה
אנונימית
חברים בואו לא נתייפיף..כאילו שלפני הקורונה רבים בנינו היה מקפיד על היגיינה ניכרת!!זה תמיד היה שם..פשוט רק אז פחות בוצעו שטיפת מוחות ושיחקו לכם אז בתודעה..
תאמינו ליי..אם כולנו נקפיד ונהיה מאוחדים..שום דבר אינו יכול להיות מכשול עבורנו..
אז תעשו טובה..השינוי חל בתוכנו..
ושחרירוו את הכעוס..הוא מיותר...ותתמקדו בעיקר ולא בתפל..
תאמינו ליי..אם כולנו נקפיד ונהיה מאוחדים..שום דבר אינו יכול להיות מכשול עבורנו..
אז תעשו טובה..השינוי חל בתוכנו..
ושחרירוו את הכעוס..הוא מיותר...ותתמקדו בעיקר ולא בתפל..
כי את מסכנת את הציבור
אני דואגת לבריאות שלי ואת חושבת רק על עצמך, אגואיסטית
אני דואגת לבריאות שלי ואת חושבת רק על עצמך, אגואיסטית
רוב הציבור במדינת ישראל? את מבינה שאת כביכול המוזרה שחושבת שהיא חכמה אבל בעצם רק מביכה את עצמה?
שואל השאלה:
זאת לא רק אני ותדברי עד מחר אתם מביכים את עצמכם
זאת לא רק אני ותדברי עד מחר אתם מביכים את עצמכם
ואני מאמין שאני יכול לעבור באדום, מה אתם רוצים? אני יכול לעבור ברמזור אדום, זה החיים שלי והרכב שלי, נכון? אני לא מסכן אף אחד אחר (ככה זה נשמע)
על חיסונים אני יכול להבין, אבל מסיכה לא מסכנת אותך בכלל, רופאים שנים עובדים עם מסיכות ויש מדינות עם זיהום אוויר שהולכים בהם תמיד עם מסיכה
על חיסונים אני יכול להבין, אבל מסיכה לא מסכנת אותך בכלל, רופאים שנים עובדים עם מסיכות ויש מדינות עם זיהום אוויר שהולכים בהם תמיד עם מסיכה
כי היום עם הזן החדש נידבקים בשניות ולא תמיד יש תסמינים , אנחנו רק שומרים על עצמינו .
ביגלל אנשים כמוך אני לא פגשתי את סבתא שלי כבר חמש חודשים (היה לידי מישהי בלי מסכה ונידבקתי מימנה)
ביגלל אנשים כמוך אני לא פגשתי את סבתא שלי כבר חמש חודשים (היה לידי מישהי בלי מסכה ונידבקתי מימנה)
אנונימית
אני שונאת שאנשים אומרים שקורונה זה "רק שפעת"
זה פשוט כלכך לא נכון!
יש אנשים שמחוברים למכונות הנשמה, אנשים שמתים. אתם פשוט לא מכירים אישית מישהו כזה אבל תחשבו שיש הרבה אנשים שאיבדו את זבא וסבתא שלהם בגלל זה
לפני הקורונה היו לי 3 סבים וסבתות
עכשיו יש לי רק סבתא אחת
שני הסבים שלי נפטרו בגלל הקורונה ולפני זה הם היו בריאים
פשוט אתם לא מכירים אישית אנשים שמתו או שהיו במצב קשה ובגלל זה אתם אומרים את זה
אז אולי אתם פשוט תשתעלו ולא יהיה לכם טעם וריח שבוע ואיכשהו תעברו את זה אבל יש אנשים שלא יוצאים מזה
תשימי מסיכה כי זה אגואיסטי מצידך.. את מסכנת את הסביבה שלך וגם את עצמך
אנשים בני 50-60 ומעלה לא חשובים לך? לא הבנתי??
וגם בכללי יש לי כמה ילדים מהכיתה שחולים באומיקרון ויש להם תסמינים אז נכון שהם לא בבית חולים אבל זה לא כיף להיות חולה בבית בבידוד של שבוע ולהשתעל ולהרגיש נורא
תתחשבי קצת
זה פשוט כלכך לא נכון!
יש אנשים שמחוברים למכונות הנשמה, אנשים שמתים. אתם פשוט לא מכירים אישית מישהו כזה אבל תחשבו שיש הרבה אנשים שאיבדו את זבא וסבתא שלהם בגלל זה
לפני הקורונה היו לי 3 סבים וסבתות
עכשיו יש לי רק סבתא אחת
שני הסבים שלי נפטרו בגלל הקורונה ולפני זה הם היו בריאים
פשוט אתם לא מכירים אישית אנשים שמתו או שהיו במצב קשה ובגלל זה אתם אומרים את זה
אז אולי אתם פשוט תשתעלו ולא יהיה לכם טעם וריח שבוע ואיכשהו תעברו את זה אבל יש אנשים שלא יוצאים מזה
תשימי מסיכה כי זה אגואיסטי מצידך.. את מסכנת את הסביבה שלך וגם את עצמך
אנשים בני 50-60 ומעלה לא חשובים לך? לא הבנתי??
וגם בכללי יש לי כמה ילדים מהכיתה שחולים באומיקרון ויש להם תסמינים אז נכון שהם לא בבית חולים אבל זה לא כיף להיות חולה בבית בבידוד של שבוע ולהשתעל ולהרגיש נורא
תתחשבי קצת
אנונימית
אתם קבוצה מאוד מזערית של אנשים לעומת כל האנשים שכן מקפידים.. ראית את זה ששנה שעברה הייתה ירידה משמעותית בחולי השפעת? למה זה ככה? בגלל המסכות! המסכות לא מגנות רק מפני קורונה, אלא מכל החיידקים והוירוסים הוויראלים. סתם אגואיסטית.
סליחה? מסכה!!!
אם תחבשי מסכה לא יקרה לך כלום, את נלחמת באש.
שואל השאלה:
אב תקשיבי אני מדברת בתור אחת שיצאה חיובי אני יודעת על מה את מדברת ואפילו נפטרו לי קרובים אבל אני יודעת שזה לא בגלל הקורונה!
אב תקשיבי אני מדברת בתור אחת שיצאה חיובי אני יודעת על מה את מדברת ואפילו נפטרו לי קרובים אבל אני יודעת שזה לא בגלל הקורונה!
כי הם קצת יכולים לחלות בגללך? והם לא רוצים את זה? וזה יכול להיות מסוכן? ולהעלות את התחלואה? כי אנחנו לא רוצים קורונה?
(;
(;
כי את מסכנת אחרים
כי זה מסכן אנשים אחרים
סבבה אז הקרובים שלך לא נפטרו מהקורונה יופי להם
הקרובים שלי נפטרו בגלל *הקורונה*
לא היה להם משהו לפני והיה להם אורח חיים בריא ממש
די עם התייפיות יש הרבה מתים בכל העולם תביני כבר
הקרובים שלי נפטרו בגלל *הקורונה*
לא היה להם משהו לפני והיה להם אורח חיים בריא ממש
די עם התייפיות יש הרבה מתים בכל העולם תביני כבר
אנונימית
עוד רגע תגידי שאת גם לא מחוסנת...
לא מפתיע
כי את מסכנת את כולם
לא מפתיע
כי את מסכנת את כולם
אנונימי
שואל השאלה:
מה אכפת לך אם חיסנתי את עצמי או לא גוף שלי כאילו וואטפאק
מה אכפת לך אם חיסנתי את עצמי או לא גוף שלי כאילו וואטפאק
את אמנם לא מאמינה בלחבוש מסכות, אז מה את אומרת לגבי הרופאים והמנתחים שחובשים מסכות בניתוחים ובכניסה למחלקות? הם עדיין יכולים להידבק ולהדביק לפי מה שאת אומרת, לא? תפסיקי כבר, את לא מבינה שאת לא חכמה במיוחד? לא פלא שלפחות 80% מהתגובות פה נגדך.
למי אכפת מהאמונה שלך אנחנן לא רוצים למות ולחלקנו יש במשפחה אנשים בסיכון גבוה
אם את לא שמה תשארי בבית כל החיים למה שאנחנו נסבול? נהייתם דור מפונק
ביפן שמים שנים מסכות אוי מבקשים מכם במקום סגור ?
בואו נבכה
יאלה אתם לא לבד בעולם יש אנשים בסיכון
אם את לא שמה תשארי בבית כל החיים למה שאנחנו נסבול? נהייתם דור מפונק
ביפן שמים שנים מסכות אוי מבקשים מכם במקום סגור ?
בואו נבכה
יאלה אתם לא לבד בעולם יש אנשים בסיכון
שיתעצבנו בשקט
כן, רק מהתשובה אפשר להבין שאת לא מחוסנת.
כי זה חלק מהנורמה היום יומית שלנו , עד לפני שנתיים מי שהלך אם מסכה זה היה מוזר אבל היום , זה חלק מהיום יום אנחנו רגילים למשהו , בוא נגיד ככה אם מישהו הולך בלי חולצה זה יפריע לנו בעין , אני לא יכול להעיד על עניין הבריאות אבל אני חושב שזה פשוט בגלל שזה פשוט חברתי יותר מהקטע הבריאותי .
אם את נדבקת או לא זה לא מעניין אותי אבל אל תסכני אותי.
שואל השאלה:
מעניין לי שאתם נגדי לא שאלתי אתכם את דעתכם תסתכלי על השאלה ששאלתי ועל מה שעניתם
מעניין לי שאתם נגדי לא שאלתי אתכם את דעתכם תסתכלי על השאלה ששאלתי ועל מה שעניתם
את אפילו לא עונה למה שאני כתבתי לגבי הרופאים והמנתחים. אפשר לעלות דרגה, את כבר טיפשה.
כי בגלל אנשים כמוך החיים שלי בסכנה
שאלת עניתי.
כמו בשם שלך את ממורמרת שמחפשת ללכת נגד הזרם בכוח
את אגואיסטית חושבת שאת לבד בעולם
את אגואיסטית חושבת שאת לבד בעולם
המסיכה מגנה על אחרים לא על עצמך
אם את בלי מסיכה את מסכנת אותם
זה לא יעזור להם אם הם ישימו מסיכה
אם את בלי מסיכה את מסכנת אותם
זה לא יעזור להם אם הם ישימו מסיכה
שואל השאלה:
אין לי את כל היום בשביל לענות לך סליחה באמת,בקרוב כולכם תדעו כבר
אין לי את כל היום בשביל לענות לך סליחה באמת,בקרוב כולכם תדעו כבר
פרשת כל כך מהר? בשבילך יש לי את כל היום, גם אם את מורידה לי את האייקיו.
כי יש מגיפה מאוד מדבקת בעולם ברור שאנשים יתעצבנו שאת מסכנת אותם
אוו כולנו נדע וואו מה ממורמרת בת 20 יודעת שאנחנו לא
מעניין אותי איך חינכו אותך
אותי חינכו לכבד אנשים אני מכבדת אנשיפ ושמה מסכה גפ נזהרת על עצמי וגם דואגת לא לפגוע באחרים בלי מסכה
כנראה שאותך לא דיברו אי פעם על סולידריות התנדבות עזרה כבוד
מעניין אותי איך חינכו אותך
אותי חינכו לכבד אנשים אני מכבדת אנשיפ ושמה מסכה גפ נזהרת על עצמי וגם דואגת לא לפגוע באחרים בלי מסכה
כנראה שאותך לא דיברו אי פעם על סולידריות התנדבות עזרה כבוד
כי את מפיצה מחלות ושמה אוכלוסיות מוחלשות בסיכון, תתחילי לשים אותה. הם צודקים.
יש בינינו אגואיסטיים