10 תשובות
גם אני השתעממתי הפסקתי באמצע וזה לא כזה משנה
לא ממש, אבל לדעתי שווה לצפות בו
ראית רק 12 דקות מהסרט ואת שופטת? תראי לפחות שליש ואז תחליטי.
למה שלא תראי? אחלה סרט (:
שואל השאלה:
^^ראיתי את כולו וזה היה סיוט
^^ראיתי את כולו וזה היה סיוט
אנונימית
שואל השאלה:
^איךך הוא כזה משעמם דאם
^איךך הוא כזה משעמם דאם
אנונימית
מומלץ
אני די אהבתי את הסרט, כדאי להמשיך לראות בשביל להבין מה קורה בנוקמים מלחמת האינסוף
שואל השאלה:
אז מה אתה ממליץ?
אז מה אתה ממליץ?
אנונימית
זה סרט לא משהו אבל הוא כן חשוב להבנה
לא חשוב קריטי אי אפשר בלעדיו, אבל יש כמה רפרנסים קטנים ואירועים שמציינים שקרו בסרט שאם לא תראי - לא תדעי על מה מדובר
לא חשוב קריטי אי אפשר בלעדיו, אבל יש כמה רפרנסים קטנים ואירועים שמציינים שקרו בסרט שאם לא תראי - לא תדעי על מה מדובר