5 תשובות
אחותי פשוט יצאה.
לצאת עם תוצאה שלילית
אחרי שבוע את עושה בדיקה בתית אם שלילי את יוצאת
את צריכה לפני שאת יוצאת לעשות בדיקת קורונה ולראות אם את עדיין חולה, אם את עדיין חולה את נשארת אם לא אז לא