10 תשובות
משחה
שואל השאלה:
איזה משחה?
אנונימית
גם לי זה ככה בגלל זה אני מגלחת פעם בחודש בלחץ
אני ממש שוקלת לעשות לייזר אבל זה כואב בטירוף למטה
קיצר אני איתך אחותי
שימי משחה/קרם גוף
ופעם הבאה תנסי לגלח עם מלא סבון ואז ישר לשים קרם (לי זה עוזר לכאב אבל זה מגרד ממש אחרי זה)
אנונימית
קרם גוף
יש לך טבע קוטן
שואל השאלה:
איך לשים את המשחה? אם אני פשוט אשים זה נראלי ילכלך את כל התחתונים שלי ויהיה לי לא נוח ללכת אם זה
אנונימית
תנסי לשים קרח אחרי כל פעם שאת מתגלחת, את מורידה את הנפיחות ומרגיעה את הפצעים הפוטנציאלים
אחרי לחטות פשוט את המקום