173 תשובות
אמה או דניאלה
אנונימית
איימי ,ריי
לדעתי אמה, מזל טובב
אמה
אמה
ירדן
ולמה שתבחרי שם לתינוקת שלך על סמך אנשים בסטיפס?
מזל טוב!! ליהי,מאיה,ליה,מיקה
אמה
לירון
אלין
ירדן
יהב
נועה
נעמה
יובל
ירין
בראל
אהבתי אמה
ירדן
שואל השאלה:
כי אני רוצה לשמוע דעות והצעות של אנשים אחרים בנוסף לרעיונות שלי ושל בעלי.
אנונימית
סוריה
וואו ירדן שם מהמםם
אם חייב משניהם אז אמה
אבל לוטי (שרלוט) זה מהמם
היילי
קמה זה שם מהמם. גם רייצ'ל נחמד
אנונימי
מזל טוב3>
^^אמה וירדן שמות מהממים!!
אמה
אלה
אן
אני אישית אוהבת גם כרמל, שקד ונועם
ירדן אחד השמות היפים
^אהמ.
סתם סתם רק אל תחסמו אותי סטיפס!! לגבי השאלה- שניהם יפים
ירדן
מה עם נטלי?
אמה מהמם
טליה
ושם חיבה טטי
אמה, איימי, אמי ואמילי אלה שמות ממש חמודים לדעתי
אמה מושלם
מזל טוב!
סקוטי שם יפה
גם אמה
אגתה
אנאבל
ג'ק (לבת)
ירדן
מזל טוב❤
אמה
מאי ממש יפה גם משמעות ( מאת ה)
אדל /אודל
אנונימית
אמה כל כך שם מושלם או אדל
רעיון אחר
זה שם מקורי
אנונימית
ירדן שם מושלם
אמה זה יפה
נטע ואיזבל הם שמות מהממים
אמה יפה
כינרת שם קסום לדעתי
"רעיון אחר" זה השם הכי יפה ששמעתי
אמה מהמם והייתי מציעה לך מור
שמות מהתנך הכי יפה(:
מזל טוב!!
ירדן ואמה שמות ממש יפים, אפשר אפילו דניאל. מזל טוב
ירדן מושלם אמה יותר מדי אמה );
את שניהם אני אוהבת, אמה יפה בעיניי יותר.
ומזל טוב (:
אמה מהמם. ממש אהבתי.
אמה
יפתי, כשאת יולדת ורואה את הילד שלך, כתוב שההורים מקבלים נבואה מאלוהים איך לקרוא לו.
את לא יכולה להחליט עכשיו את צריכה לראות שזה מתאים לפנים שלו.
אמה זה שם עדין יפה כזה
שלמות
אנונימית
אמה!! לאחותי קוראים אמה-לי הוספנו לה את הלי כי השם היה קצר ורצינו שם ייחודי לה וזה לא כמו אמילי זה שונה זה אמה ולי, לא מחובר.
זה שם עדין ברמות ואני בחרתי לאחותי אותו וההורים שלי התלבטו בינו לבין שם אחר ובסוף אמא שלי בחרה לה את זה כשהיא נולדה כי זה פשוט התאים לה והיא הרגישה את זה. והיינו אמורים לקרא לאחותה התאומה שלצערי לא נולדה בגלל סיבות רפואיות אז היינו אמורים לקרןא לה עלמה.

תחשבי על כמה שמות ותעשי רשימה ואז בלידה תסתכלי על הילדה ואז תביני לפי איך שאת מרגישה מה מתאים לה.
מזל טוב. :)
אמה
כמוני(:
ומזל טובב
תלוי בשם משפחה, יהיה מאוד מוזר אם זה יהיה אמה בן עזרא
אמה חזק
אמה אם את פתוחה לעוד הצעות הנה שמות שאני אוהבת
לנה
ליאן
אלאין (elaine)
נאיה
יסמין
מלודי
סקרלט
אבלין
אנונימית
אמה ממש יפה
גם ירדן חמוד
ירדן זה מושלם, אני חושבת שאמה פחות יפה
יולי.
אנונימי
יובל מושלם
אמהה פצצה
אמה זה מושלם בטירוף
אנונימי
ירדן ממש יפה, גם יעל
לילי
אלין
הילי
יסמין
אמה
אליסון
אליסיה
אליס
קרין
מיתר
אור
פז
צליל
אנונימית
אמה עדיף
J0y
איימי אמה או אמילי אלה שמות מדהימים שקטים ורגועים לדעתי
ים זה שם ממש יפה
ירח אם היא נולדה הלילה, מלאני, שיינה (יפה בהידיש)
הייתי אומר לך לקרוא לה שיינה, זה שם מדהים
ירדן מעלףף
אמה
זאת שאמרה שאמה זה שם לועזי
אז מה לא חייב תמיד מהתנך.
ואגב אמה זה מהמקור של גרמניה וקראתי באיזשהו מקום שקראו לבנות יהודיות בגרמניה בזה אני לא זוכרת איפה קראתי את זה אבל זה נכון
ואגב אמה הפירוש של זה- זה שלמות אין סופית ונצח.
אמה
וגלי יכול להיות יפה
אנונימית
וואו אמה שם מושלם!!
מזל טוב אהובה ❤❤ רק נחת ממנה
אמה לפי דעתי וגם טופז או קשת יפה לדעתי
לא אמה בבקשה חרשו את השם הזה
ירדן שם מושלם
ואם כבר בסגנון של אמה - אמי, איימי, אמילי
אנונימית
אמה, מזל טוב!
נויה,מיה, שירה.
ירדן מזל טוב איזה מרגש

בריאות אושר ונחת
אמה
התאהבתי
מזל טוב!!!
ירדן אבל גם אמה זה שם מהמם
הדר
אמה זה יפה אבל חרושש ברמות
אמה אמה אמה אמה
זוהר, ליה, ליהיא, רותם, שיילי,
אנונימית
גם שקד זה שם יפה לדעתי
אנונימית
מעיין
מיאל
שיאל
ירדן
אמה
אודל
מזל טוב❤
אולי אלה במקום אמה
עדן
אנונימית
ירדן יותר יפה
אמיליה
ויקטוריה
אביגיל
מיקאלה/מיכאלה
אנוק (זה שם מאוד מיוחד. חנה בצרפתית) anouk
נועם
שני
הדר
אמה
אמה ולדעתי גם ליה, אור, אורי, רז ועמית שמות יפים
מזל טוב!!:)
אנונימית
כשאת תסתכלי עליה את תדעי מה השם שלה.
תעדכני איך קראת לה בסוף
אנונימית
אור
מעיין שקד
אמה זה נדיר
ליה
אמה שם מהמם.
מזל טובב!!
אמה זה בין השמות האהובים עליי לבנות
גם ליה
היילי
ליאן
לינוי
נוי

ומזל טוב!!❤
אנונימית
ירדןן
ואו דבר ראשון מזל טוב:))
דבר שני ירדן זה שם כלכך מיוחדד
ירדן, שם ישראלי
אמה יפה
*הצמדה 100
**ריגושים
אמה מאוד יפה וגם מיקה ודניאל אם את אוהבת
מלא מזל טוב
רעיון אחר
רעיון אחר
מזל טובב
מילאן
מיילי
אנאל
שיילי
לורן
ליאל
ליילה
אדל
אמליה
אמילי
אמור
אלינוי
אמה , אמילי , עדן , אודל , אדל
ומה שיבוא ברגע שתראי אותה , נזל טוב
ירדן
אמה מהממם
מוות לבן רצח עם לבת :)
אנונימי
אמה?
היילי מהמם
ירדן שם מושלםם תאמיני לי מנסיון(קוראים לי ככה) היא תואהב תשם הזהה!!!!
לירז יותר טוב
אנונימית
אמה שם מהמם לתינוקת!!
אביה
Hi8
ירדן שם מהמם, מזל טוב!3>
לבנות ממש יפה מיקה וגם נועם
אנונימית
אנחנו לא יכולים לבחור את השם לתינוקת שלך יקירה ממליצה לך שזה יבוא ממך..
אני אוהבת אמה שם מהמםם ככ
אמה
אן
ריין גם מיוחד
אני מציעה לך קודם קול לבחור אחד מהשמות שאמרו לך פה, נגיד דניאלה ולבדוק בגוגל מה משמעות של השם הזה
ירדן זה שם יפה
ירדן, מיה, אמה, לי, שירה, מאי, אליה, לינוייי (על שמי)
ירדן זה שם מהמם גם דנה אליה דניאל יעלי הכרתי גם משהי שקראו לה יערי שזה שם שאהבתי גם
יובל
אנונימי
אליאנה
ירדן אחד השמות הנדירים
אמיליה
אנונימי
ירדן
חחח כי זה השם שלי
שמות שאני אוהבת:
תום
דור
כנרת
דורון
ניר
לו
גוני
מיה לא מאיה מיה
אנונימית
אמה יפה ברמות
נעמה
אמה זה צעיר יותר, אבל בלי לפגוע יש שמות יפים יותר
אמה
אמה, ואני ממש אוהבת את השם שילה (shila) זה שם מיוחד ומהמם
נילי.
ישמע לכם מוזר אבל זה שם עם מלא משמעות
לי-היא
יוֹבל
תעדכני בסוף על מה הלכת כ??
לאחיינית שלי קוראים אמה אני אצעתי את זה לפי דעתי זה מושלם!
אמה חדמשש
תאמת אולי אשלי, שם אמריקאי
או מיילי אמה שם חמודד
קיילי,קים,הילי,נעמה,עדי,עמית,אגם,מעיין,רומי,סטפני,בקי,דני