6 תשובות
עונה לשאלה היא שביעיסתית ממורמרת שצריכה עוד שעות שינה בעצמה ומחזקת כל מילה שלך אחותי
חחח חושבת בדיוק כמוך
כן באמת חסרי הגיון
צודקת
הם לא מקבלים החלטות, זה מטרד הבריאות שמחליט עבורם, ואגב - זו לא שגיאת כתיב!
חחח כן