23 תשובות
לא
תלוי מתי:)
כן מאוד
אלי - כן,
אל אחרים- גם כן
אז כן
אל אחרים- גם כן
אז כן
מאוד
אבא כן אמא פחות
כן
מבחוץ כן, מבפנים אנחנו משפחה די מרושעת חח
אבל סתם כן, המשפחה שלי נחמדה באופן עקרוני.
אבל סתם כן, המשפחה שלי נחמדה באופן עקרוני.
איכס ממש לא טפי עליהם
במיוחד המשפחה המורחבת כולם שם ערסים ופרחות
במיוחד המשפחה המורחבת כולם שם ערסים ופרחות
אנונימית
כן
בגדול כן
מאוד ואני מאוד אוהבת אותם.
לא :)
האמת מאוד
ברוך ה' כן
למה לא
כן
מאוד
אנשים נפלאים
מאוד
אנשים נפלאים
כן. מצד אבא קצת פחות..
כן אבל אני יוצאת עליהם יותר מדי פעמים. בעיות של מתבגרת. וחוץ מזה האחים שלי מאוד אוהבים להתעלל בי אז הם לא כאלה נחמדים:))))
אנונימית
כן
בכללי כן
באותו הנושא: