13 תשובות
בעיני מוזר
מציעה לך שלא
כן
שואל השאלה:
^^ אפשר לשאול למה?
^^ אפשר לשאול למה?
אנונימית
זה מרגיש די מוזר אבל בהצלחה אם באלך לנסות :)
שואל השאלה:
^^^ שאלתי את הציצי של חצרוני (זה הורג אותי סליחה)
^^^ שאלתי את הציצי של חצרוני (זה הורג אותי סליחה)
אנונימית
כן
הרוב עושות את זה ..
חד משמעית כן
בעיניי לא
כל הקטע של הנשיקה זה שזה יגיע מעצמך ולא אחרי ניסויים על חברות
בעיניי על נשיקה ראשונה לא אמורים להתאמן לפניי כדיי שתהיה טובה
זה כמו מין, לא תשכבי סתם עם איזה אחד בשביל שכשתעשי את זה עם מישהו שאת אוהבת פעם ראשונה זה יהיה ממש טוב
דוגמא קצת מוגזמת אבל הבנת את העיקרון ולמה
זה כמו מין, לא תשכבי סתם עם איזה אחד בשביל שכשתעשי את זה עם מישהו שאת אוהבת פעם ראשונה זה יהיה ממש טוב
דוגמא קצת מוגזמת אבל הבנת את העיקרון ולמה
בסוף תהיו לסבות חח
באותו הנושא: