6 תשובות
ככה בת הזוג הראשונה שלי הייתה בהתחלה, ובתחילת הקשר קיבלתי את זה, אבל בסוף היא הגיעה לארוחות משפחתיות.
אם זה היה ממשיך יותר מחודשיים - שלושה, זה כבר היה פוגע
אם זה היה ממשיך יותר מחודשיים - שלושה, זה כבר היה פוגע
אם יש לו סיבה טובה הייתי מקבלת, מכבדת את הבחירות שלו
והוא אמור לכבד את הבחירה שלך, תסבירי לו ביפה, והוא יבין אני בטוחה
והוא אמור לכבד את הבחירה שלך, תסבירי לו ביפה, והוא יבין אני בטוחה
שואל השאלה:
כן, אבל מה אם נגיד בן זוג שלך היה אומר לך שהוא לא רוצה להיפגש עם המשפחה שלך? היית מקבלת את זה? אני פוחדת שהוא פשוט יפגע
כן, אבל מה אם נגיד בן זוג שלך היה אומר לך שהוא לא רוצה להיפגש עם המשפחה שלך? היית מקבלת את זה? אני פוחדת שהוא פשוט יפגע
אנונימית
את יכולה לבקש ממנו, אבל זה לדחות את הקץ. בסוף זה יצטרך להגיע, זה חלק מזוגיות, וגם אם לא עכשיו אז בזוגיות הבאה שלך.
ברור שזה לגיטימי, בחירה שלך
לגיטימי לגמרי.