8 תשובות
לא אבל אני נוטה לקוות שיש שלווה
כן
אין לי מושג
לא
מקווה שלא
נקווה
לא יודעת קשה להאמין אבלל תמיד יש תקווה
לא, זאת הפואנטה במוות אחריו אין חיים
ובכל זאת אף פעם לא קרה שמישהו מת וחזק לספר לי על זה... אז מי יודע אולי אני טועה
ובכל זאת אף פעם לא קרה שמישהו מת וחזק לספר לי על זה... אז מי יודע אולי אני טועה
אנונימי
באותו הנושא: